Bouwjaar | 02-11-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.618 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 134 kW (183 pk) |
€ 29.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-11-2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.618 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 134 kW (183 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nescar |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Einsteinstraat 5D |
Postcode | 1704 RT |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50210459 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nes-car.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 189 x 147 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.895 kg
Laadvermogen: 520 kg
GVW: 2.415 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 684 - € 716 per kwartaal
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
= Bedrijfsinformatie =
Onze visie:
Onze auto's worden eventueel inclusief een garantiepakket en apk aangeboden. Dit wordt bij de advertentie aangegeven. De prijs op internet betreft een MEENEEMPRIJS zonder een bepaalde garantiepakket. Door een eventuele garantiepakket aan te bieden willen wij bevestigen dat wij achter onze auto's staan. Een belangrijk gedachte hierbij is dat de klant niet de dupe mag zijn van een mankement aan een auto die wij verkopen. Onverhoopt kan er altijd achteraf wat gebeuren. Met goede wil van beide partijen proberen we de klant zover mogelijk te helpen! Onderhoudsvrij- en reparatievrij zijn 2e handse auto's helaas niet!
Voor de goedkopere auto's
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Mirai | De toekomst?
Toyota is zeker van zijn zaak. Zo zeker zelfs dat ze hun auto op waterstof "Toekomst" hebben genoemd. "Mirai" is namelijk het Japanse woord voor "toekomst". Waarom is Toyota er zo zeker van dat waterstof de toekomst heeft? En is de Mirai de ideale auto voor die toekomst? Autozine reed een week lang op waterstof om de antwoorden op die vragen te vinden.
Met de Mirai bewijst Toyota dat het klaar is voor waterstof als nieuwe energiebron. Op het moment van schrijven zijn batterij-elektrische auto's voordeliger en kunnen ze dezelfde afstanden afleggen.
Plus
- nette prijs / lage bijtelling over gehele waarde
- geen schadelijke uitstoot
- snel en eenvoudig tanken (waar dat kan)
Min
- matige hoofdruimte i.c.m. zonnedak
- nog weinig tankstations met waterstof
- minder voordelig dan batterij-elektrisch rijden
Conclusie
Is waterstof de energiebron van de toekomst? En is de Toyota Mirai daarmee de auto van de toekomst? Waterstof is een logische vervanging van fossiele brandstoffen. Het is schoon te produceren, goed te transporteren en relatief eenvoudig op te slaan. Misschien wel het belangrijkste voordeel: bij het omzetten van waterstof in elektriciteit komt geen schadelijke uitstoot vrij. Voor de industrie en het zware transport heeft waterstof daarom zeker een toekomst.
Of waterstof ook een toekomst heeft in personenauto's blijft de vraag. Om een auto voldoende bereik te geven is veel waterstof nodig. Daarom moet worden gezocht naar een balans tussen een hoge druk en veilige opslag. Met de huidige stand van de techniek is de Mirai de kleinste auto waarin voldoende waterstoftanks passen om serieuze afstanden af te kunnen leggen. Tegelijkertijd gaan de ontwikkelingen in de wereld van elektrische auto's (zowel op gebied van accu's als snelladen) zo snel, dat de Mirai op dit moment weinig voordeel biedt. Vanwege de kleine markt zijn waterstof en de bijbehorende techniek bovendien kostbaarder dan batterijen en elektriciteit uit het stopcontact.
Dat gezegd hebbende is de Mirai een prima auto. Het tanken van waterstof verloopt eenvoudig en snel. De Mirai biedt een bruikbare actieradius, is comfortabel, stil en vlot. Ondanks het beperkte aantal tankstations verliep een week lang rijden met de Mirai probleemloos. De belangrijkste les na een week rijden op waterstof is: als waterstof de toekomst is, dan is Toyota daar klaar voor.