Bouwjaar | 02-02-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.803 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Overige |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
€ 34.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-02-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.803 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Overige |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van der Linde Steenwijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekslagen 12 |
Postcode | 8331 TJ |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 515660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-steenwijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 300 Nm
Brandstofsoort: Waterstofgas
Tankinhoud: 6 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 175 km/u
Ledig gewicht: 1.895 kg
Wielbasis: 292 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Automobielbedrijf Van der Linde is al ruim 45 jaar lang een familiebedrijf en de trotse en officiële Toyota en Suzuki dealer voor de Noordoostpolder, Urk en Toyota dealer voor Steenwijkerland en omstreken. Na al die jaren verkopen wij nog steeds met veel plezier auto's !
Onze prachtige showrooms in Steenwijk en Emmeloord bieden ruimte aan nieuwe Toyota's, Suzuki's en gebruikte auto's. Overweegt u een auto te kopen, te leasen, te financieren zakelijk of privé, u kunt bij ons terecht. Tevens is uw auto bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK, reparatie en eventuele onderdelen. In geval van onderhoud/ APK stellen wij gratis een leenfiets ter beschikking en bestaat de mogelijkheid gebruik te maken van meerdere leen auto's (zowel handgeschakeld als automaat). Bij Toyota van der Linde Emmeloord/ Steenwijk staan wij (en de koffie, thee etc.) dan ook graag voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Mirai | De toekomst?
Toyota is zeker van zijn zaak. Zo zeker zelfs dat ze hun auto op waterstof "Toekomst" hebben genoemd. "Mirai" is namelijk het Japanse woord voor "toekomst". Waarom is Toyota er zo zeker van dat waterstof de toekomst heeft? En is de Mirai de ideale auto voor die toekomst? Autozine reed een week lang op waterstof om de antwoorden op die vragen te vinden.
Met de Mirai bewijst Toyota dat het klaar is voor waterstof als nieuwe energiebron. Op het moment van schrijven zijn batterij-elektrische auto's voordeliger en kunnen ze dezelfde afstanden afleggen.
Plus
- nette prijs / lage bijtelling over gehele waarde
- geen schadelijke uitstoot
- snel en eenvoudig tanken (waar dat kan)
Min
- matige hoofdruimte i.c.m. zonnedak
- nog weinig tankstations met waterstof
- minder voordelig dan batterij-elektrisch rijden
Conclusie
Is waterstof de energiebron van de toekomst? En is de Toyota Mirai daarmee de auto van de toekomst? Waterstof is een logische vervanging van fossiele brandstoffen. Het is schoon te produceren, goed te transporteren en relatief eenvoudig op te slaan. Misschien wel het belangrijkste voordeel: bij het omzetten van waterstof in elektriciteit komt geen schadelijke uitstoot vrij. Voor de industrie en het zware transport heeft waterstof daarom zeker een toekomst.
Of waterstof ook een toekomst heeft in personenauto's blijft de vraag. Om een auto voldoende bereik te geven is veel waterstof nodig. Daarom moet worden gezocht naar een balans tussen een hoge druk en veilige opslag. Met de huidige stand van de techniek is de Mirai de kleinste auto waarin voldoende waterstoftanks passen om serieuze afstanden af te kunnen leggen. Tegelijkertijd gaan de ontwikkelingen in de wereld van elektrische auto's (zowel op gebied van accu's als snelladen) zo snel, dat de Mirai op dit moment weinig voordeel biedt. Vanwege de kleine markt zijn waterstof en de bijbehorende techniek bovendien kostbaarder dan batterijen en elektriciteit uit het stopcontact.
Dat gezegd hebbende is de Mirai een prima auto. Het tanken van waterstof verloopt eenvoudig en snel. De Mirai biedt een bruikbare actieradius, is comfortabel, stil en vlot. Ondanks het beperkte aantal tankstations verliep een week lang rijden met de Mirai probleemloos. De belangrijkste les na een week rijden op waterstof is: als waterstof de toekomst is, dan is Toyota daar klaar voor.