Toyota Land Cruiser 360/pano/carplay/ex
€ 52.250,-
Bouwjaar | 13-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.294 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 125.294 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ark Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 18/ 22 |
Postcode | 3481 MB |
Plaats | Harmelen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 414515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.arkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Carrosserievorm: SUV
Kleur: N.v.t
Ledig gewicht: 2.155 kg
Motorrijtuigenbelasting: € 774 - € 814 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.