Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F Comfort Window Van NL Auto 1e Eigenaar Dealer Onderhouden Cruise Keyless Consignatie verkoop
€ 39.199,-
Bouwjaar | 11-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 157.010 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D-F Comfort Window Van NL Auto 1e Eigenaar Dealer Onderhouden Cruise Keyless Consignatie verkoop
€ 39.199,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-02-2021 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 157.010 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.755 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van der Linde Steenwijk B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekslagen 12 |
Postcode | 8331 TJ |
Plaats | Steenwijk |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)521 - 515660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-steenwijk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Modelreeks: jul. 2020 - mei 2024
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 87 liter
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 484 x 189 x 185 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.155 kg
Laadvermogen: 835 kg
GVW: 2.990 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 267 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Automobielbedrijf Van der Linde is al ruim 45 jaar lang een familiebedrijf en de trotse en officiële Toyota en Suzuki dealer voor de Noordoostpolder, Urk en Toyota dealer voor Steenwijkerland en omstreken. Na al die jaren verkopen wij nog steeds met veel plezier auto's !
Onze prachtige showrooms in Steenwijk en Emmeloord bieden ruimte aan nieuwe Toyota's, Suzuki's en gebruikte auto's. Overweegt u een auto te kopen, te leasen, te financieren zakelijk of privé, u kunt bij ons terecht. Tevens is uw auto bij ons aan het juiste adres voor onderhoud, APK, reparatie en eventuele onderdelen. In geval van onderhoud/ APK stellen wij gratis een leenfiets ter beschikking en bestaat de mogelijkheid gebruik te maken van meerdere leen auto's (zowel handgeschakeld als automaat). Bij Toyota van der Linde Emmeloord/ Steenwijk staan wij (en de koffie, thee etc.) dan ook graag voor u klaar!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Land Cruiser | Het oude ambacht
De Toyota Land Cruiser is geen SUV, maar een echte terreinwagen. Deze specialist is in het nadeel op de openbare weg, maar juist in het voordeel in het terrein. Naast elektronica ook puur mechaniek.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- zeer ruim
- rijke uitrusting
Min
- helt sterk over de bocht
- derde zitrij alleen voor kleine kinderen
- uiterst kostbaar vanwege hoge CO2-uitstoot
Conclusie
Is er anno 2022 nog ruimte voor de Toyota Land Cruiser. Ja, maar die ruimte wordt wel steeds kleiner. SUV's danken hun populariteit aan hun veelzijdigheid, terwijl de Land Cruiser een echte specialist is. De Land Cruiser is op de openbare weg daarom in het nadeel. Omdat het onderstel volledig is afgestemd op gebruik in het terrein helt de Land Cruiser nadrukkelijk over en vraagt de auto een aangepaste rijstijl.
Zodra een aanhanger wordt getrokken, worden de rollen omgedraaid. Wat voor een SUV een zware last is, is voor de Land Cruiser geen enkel probleem. En wanneer het asfalt wordt verruild voor het terrein zijn de verschillen nog duidelijker. Moderne SUV's kunnen zich dankzij slimme elektronica aardig redden in het terrein. De Land Cruiser biedt diezelfde elektronica, maar vult dat aan met traditioneel mechaniek en komt daarmee nog verder. De Land Cruiser is daarom als een oud ambacht: er is steeds minder vraag naar, maar wie het nodig heeft kiest voor die laatste overgebleven specialist.