Bouwjaar | 13-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.866 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 117.866 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goois Autoteam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 9 |
Postcode | 1271 EA |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 2008200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gooisautoteam.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - dec. 2013
Technische informatie
Koppel: 91 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 32 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 299 x 168 x 150 cm
Wielbasis: 200 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 820 kg
Laadvermogen: 390 kg
GVW: 1.210 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Keurige en goed rijdende IQ. Met zijn ideale verbruik van gemiddeld 1 op 23 rij je betrouwbaar en goedkoop. U bent welkom bij Goois Autoteam, gevestigd in Midden Nederland.
= Bedrijfsinformatie =
De niet verplichte afleverkosten bedragen € 450,- voor auto's tot € 12000,-, € 650,- voor auto's vanaf € 12000,- tot € 20000,- € 850,- voor auto's vanaf € 20000,- en € 1150 voor auto's vanaf € 30000,- . Voor dit bedrag wordt het volgende aan de auto gedaan:
- reconditioneren / poetsen
- de APK keuring indien deze binnen drie maanden afloopt
- een onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
Naast de wettelijke garantie die iedere aanbieder verplicht is om te geven aan iedere consument, is op een groot deel van onze voorraad (afhankelijk van de leeftijd en kilometerstand) optioneel uitgebreidere Autotrust garantie mogelijk, afhankelijk van kilometerstand en bouwjaar tot wel 24 maanden.
Het verdient aanbeveling om vooraf te informeren of de auto van uw keuze beschikbaar is. Bezichtigingen zijn mogelijk 7 dagen per week tussen 10:00 en 20:00 op afspraak.
Zoekt u een auto die wij niet op voorraad hebben? Wij voeren zoekopdrachten uit in heel Europa, meestal rijdt u binnen enkele weken in de auto van uw keuze!
Schrijf - en specificatiefouten voorbehouden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota iQ | Kleinkunst
Twee jaar geleden bracht Toyota een revolutionair autootje op de markt. De Toyota iQ was de eerste luxeauto op miniatuurformaat. Autozine viel als een blok voor dit vernieuwende, milieuvriendelijke en eigenzinnige concept. Inmiddels doet de Toyota iQ ruim een jaar dienst als redactieauto. Hoe slim is de Toyota iQ in de prakijk? En is de aantrekkingskracht nog even groot als bij de eerste kennismaking?
De Toyota iQ combineert de luxe en veiligheid van een grote auto met het verbruik en de wendbaarheid van een kleine auto. In een duurtest van 1 jaar wist het slimme concept steeds meer te overtuigen.
Plus
- veiligheid van een grote auto
- wendbaarheid en verbruik van een kleine auto
- luxe en comfort van een grote auto
Min
- iPod-interface werkt niet met alle toestellen
- brandstofmeter onbetrouwbaar
Conclusie
Toyota heeft het bouwen van kleine auto's tot een kunst verheven door in een auto van nog geen drie meter alle luxe, verfijning, veiligheid en comfort van een grote auto te combineren. Van een kleine auto heeft de iQ alleen het lage verbruik en de wendbaarheid.
In grote wereldsteden is dit concept aangeslagen en is de iQ zeer populair. Daarbuiten lijkt Toyota de boodschap niet over te kunnen brengen en blijft het succes uit. Voor Autozine blijft de iQ echter de slimste auto die er is. Bij gebrek aan concurrentie zal de iQ daarom voorlopig dienst blijven doen bij de redactie. En zoals voor veel kunstwerken geldt: pas vele jaren na dato ziet ook het grote publiek de schoonheid er van in.