Bouwjaar | 11-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.090 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.090 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Kampen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsstraat 40-1 |
Postcode | 8263 AK |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46705693 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 299 x 168 x 150 cm
Wielbasis: 200 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 820 kg
Laadvermogen: 390 kg
GVW: 1.210 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
AUTOHUIS KAMPEN HEEFT EEN WISSELENDE VOORRAAD MET EEN VOLLEDIGE ONDERHOUDS EN KILOMETER HISTORIE. VANZELFSPREKEND BEHOREN INRUIL,FINANCIERING OOK TOT DE MOGELIJKHEDEN. OOK VOOR GARANTIE KUNT U BIJ ONS TERECHT. WIJ ZIJN DOOR DE JAREN HEEN GESPECIALISEERD IN JONGE OCCASIONS, ONZE INKOPERS ZORGEN VOOR EEN CONTINUE EN UITGEBREIDE COLLECTIE GETOONDE PRIJZEN ZIJN MEENEEM PRIJZEN. TOT ZIENS BIJ AUTOHUIS KAMPEN.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u meer vragen over deze occasion neemt u dan gerust contact op met onze vak garage. *Ondanks dat onze advertenties met de grootste zorg worden samengesteld blijven deze onder voorbehoud van prijswijzigingen en eventuele afwijkende specificaties. Controleer daarom voor aankoop de opties die u hebben bewogen om deze auto te willen kopen. Voor vragen neem gerust contact met ons op
Autohuis Kampen
Ambachtsstraat 40-1
8263 AK Kampen
Tel: 0638515822
Tel: 0646705693
E-mail: autohuiskampen@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota iQ | Kleinkunst
Twee jaar geleden bracht Toyota een revolutionair autootje op de markt. De Toyota iQ was de eerste luxeauto op miniatuurformaat. Autozine viel als een blok voor dit vernieuwende, milieuvriendelijke en eigenzinnige concept. Inmiddels doet de Toyota iQ ruim een jaar dienst als redactieauto. Hoe slim is de Toyota iQ in de prakijk? En is de aantrekkingskracht nog even groot als bij de eerste kennismaking?
De Toyota iQ combineert de luxe en veiligheid van een grote auto met het verbruik en de wendbaarheid van een kleine auto. In een duurtest van 1 jaar wist het slimme concept steeds meer te overtuigen.
Plus
- veiligheid van een grote auto
- wendbaarheid en verbruik van een kleine auto
- luxe en comfort van een grote auto
Min
- iPod-interface werkt niet met alle toestellen
- brandstofmeter onbetrouwbaar
Conclusie
Toyota heeft het bouwen van kleine auto's tot een kunst verheven door in een auto van nog geen drie meter alle luxe, verfijning, veiligheid en comfort van een grote auto te combineren. Van een kleine auto heeft de iQ alleen het lage verbruik en de wendbaarheid.
In grote wereldsteden is dit concept aangeslagen en is de iQ zeer populair. Daarbuiten lijkt Toyota de boodschap niet over te kunnen brengen en blijft het succes uit. Voor Autozine blijft de iQ echter de slimste auto die er is. Bij gebrek aan concurrentie zal de iQ daarom voorlopig dienst blijven doen bij de redactie. En zoals voor veel kunstwerken geldt: pas vele jaren na dato ziet ook het grote publiek de schoonheid er van in.