Bouwjaar | 15-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.704 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 4.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 132.704 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Euromast Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg 10B |
Postcode | 2941 CG |
Plaats | Lekkerkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 669749 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.euromastautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R15
Acceleratie (0-100): 14,7 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 299 x 168 x 150 cm
Wielbasis: 200 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 820 kg
Laadvermogen: 390 kg
GVW: 1.210 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Hoe je auto's moet bouwen, weten ze bij Toyota maar al te goed. Zuinig, innovatief en duurzaam onderweg? 'Let's go places'! De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 15 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen.
U hoeft het stuur geen moment los te laten om de audio aan te passen. De audiobediening op het stuur is een veilige en praktische oplossing. Natuurlijk heeft deze auto ook airconditioning. Deze auto is voorzien van lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.
We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota iQ | Kleinkunst
Twee jaar geleden bracht Toyota een revolutionair autootje op de markt. De Toyota iQ was de eerste luxeauto op miniatuurformaat. Autozine viel als een blok voor dit vernieuwende, milieuvriendelijke en eigenzinnige concept. Inmiddels doet de Toyota iQ ruim een jaar dienst als redactieauto. Hoe slim is de Toyota iQ in de prakijk? En is de aantrekkingskracht nog even groot als bij de eerste kennismaking?
De Toyota iQ combineert de luxe en veiligheid van een grote auto met het verbruik en de wendbaarheid van een kleine auto. In een duurtest van 1 jaar wist het slimme concept steeds meer te overtuigen.
Plus
- veiligheid van een grote auto
- wendbaarheid en verbruik van een kleine auto
- luxe en comfort van een grote auto
Min
- iPod-interface werkt niet met alle toestellen
- brandstofmeter onbetrouwbaar
Conclusie
Toyota heeft het bouwen van kleine auto's tot een kunst verheven door in een auto van nog geen drie meter alle luxe, verfijning, veiligheid en comfort van een grote auto te combineren. Van een kleine auto heeft de iQ alleen het lage verbruik en de wendbaarheid.
In grote wereldsteden is dit concept aangeslagen en is de iQ zeer populair. Daarbuiten lijkt Toyota de boodschap niet over te kunnen brengen en blijft het succes uit. Voor Autozine blijft de iQ echter de slimste auto die er is. Bij gebrek aan concurrentie zal de iQ daarom voorlopig dienst blijven doen bij de redactie. En zoals voor veel kunstwerken geldt: pas vele jaren na dato ziet ook het grote publiek de schoonheid er van in.