Bouwjaar | 03-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.861 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
€ 4.399,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.861 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tak Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Leeuw 14A |
Postcode | 3284 XV |
Plaats | Zuid-Beijerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33987843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.takautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Toyota iQ 1.0 VVTi Black Edition/Airco/NAP/boekjes/nw apk
- Kenteken: 53-KXS-3
- Merk: Toyota
- Model: iQ
- APK tot: 02-10-2025
- Tellerstand: 154861 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: 1KR-FE
- Vermogen: 50 kW / 68pk
- Ledig gewicht: 820 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 4.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 299 cm
- Hoogte: 1500 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 67 - 73 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Extra getint glas achter
- Lichtmetalen velgen 15"
- Metaalkleur
- Uitlaatsierstuk
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Lichtmet,velgen
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Heeft u vragen over de auto of wilt u deze graag bezichtigen? Dan raden wij u aan om te bellen naar: 06 33 98 78 43. Mailen mag natuurlijk ook.
Om teleurstellingen te voorkomen, graag altijd eerst even bellen voordat u langs komt!!
Met vriendelijke groet
Tak Auto's
De Leeuw 14 A
3284 XV Zuid-Beijerland
www.takautos.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota iQ | Kleinkunst
Twee jaar geleden bracht Toyota een revolutionair autootje op de markt. De Toyota iQ was de eerste luxeauto op miniatuurformaat. Autozine viel als een blok voor dit vernieuwende, milieuvriendelijke en eigenzinnige concept. Inmiddels doet de Toyota iQ ruim een jaar dienst als redactieauto. Hoe slim is de Toyota iQ in de prakijk? En is de aantrekkingskracht nog even groot als bij de eerste kennismaking?
De Toyota iQ combineert de luxe en veiligheid van een grote auto met het verbruik en de wendbaarheid van een kleine auto. In een duurtest van 1 jaar wist het slimme concept steeds meer te overtuigen.
Plus
- veiligheid van een grote auto
- wendbaarheid en verbruik van een kleine auto
- luxe en comfort van een grote auto
Min
- iPod-interface werkt niet met alle toestellen
- brandstofmeter onbetrouwbaar
Conclusie
Toyota heeft het bouwen van kleine auto's tot een kunst verheven door in een auto van nog geen drie meter alle luxe, verfijning, veiligheid en comfort van een grote auto te combineren. Van een kleine auto heeft de iQ alleen het lage verbruik en de wendbaarheid.
In grote wereldsteden is dit concept aangeslagen en is de iQ zeer populair. Daarbuiten lijkt Toyota de boodschap niet over te kunnen brengen en blijft het succes uit. Voor Autozine blijft de iQ echter de slimste auto die er is. Bij gebrek aan concurrentie zal de iQ daarom voorlopig dienst blijven doen bij de redactie. En zoals voor veel kunstwerken geldt: pas vele jaren na dato ziet ook het grote publiek de schoonheid er van in.