Bouwjaar | 11-10-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.897 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-10-2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 40.897 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Idelenburg en van Tol |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plantage 12 |
Postcode | 2377 AG |
Plaats | Oude Wetering |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3312202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-idelenburg-vantol.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Altijd inbegrepen (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Kan gelijk mee, vloeistoffen controle
- Pakket Basis (€ 295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): 3 maanden garantie op de motor & vernsellingsbak, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
- Pakket plus (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): 6 maanden garantie op de complete auto, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Auto volledig gepoetst + intensieve interieurreiniging, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
- Pakket premium (€ 895 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): BOVAG garantie (12 maanden); 1 jaar autofirst mobiliteitspas abbonement ( 24/7 pechhulp ), 12 maanden BOVAG garantie op de complete auto, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Auto volledig gepoetst + intensieve interieurreiniging, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
Deze Toyota Corolla Touring Sports komt uit 2022, werd geleverd van 01-01-2019 tot 01-03-2023 en kostte toen € 33.692,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2022 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 72 kW (98 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,6 liter per 100 km en hij weegt 1345 kg. De APK is geldig tot 11-10-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Corolla | De verschillen kleiner maken
De Toyota Corolla is vernieuwd voor modeljaar 2023. En daarbij is er iets bijzonders gebeurd! De verschillen met de concurrentie zijn namelijk tegelijkertijd groter en kleiner geworden. Daarom zijn ook twee exemplaren getest: de Corolla 1.8 Hybrid en de Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid. Autozine legt uit waar de verschillen zitten.
Dankzij een facelift voor modeljaar 2023 is de Toyota Corolla mechanisch en elektronisch weer bij de tijd. Dat maakt de verschillen met de concurrentie kleiner. Ga voor de 1.8 hybrid.
Plus
- soepele, stille 1.8 hybride motor
- standaard heel veel veiligheidsvoorzieningen
- functioneel en degelijk
Min
- Matige ruimte achterin
- Knop voor instellen rugleuning verstopt onder veiligheidsgordel
Conclusie
Hoe maakt de Toyota Corolla voor modeljaar 2023 de verschillen tegelijkertijd groter en kleiner? Voor het vergroten van de verschillen verwijzen we naar de test van de Corolla Touring Sports GR Sport met 2.0 liter hybride motor. Voor deze test is gereden met de 1.8 liter hybride en dan valt op dat het verschil tussen beide hybride motoren kleiner is geworden. Alhoewel de sterkere hybride met meer gemak presteert, is de mate van rust en souplesse nu vrijwel gelijk. Daarnaast is de verhouding tussen verbruik en prestaties verbeterd, waardoor de Corolla op hetzelfde niveau staat als soortgelijke auto's van andere merken.
Tenslotte is de uitrusting iets rijker en veel moderner geworden. Ook daarmee is het verschil met de concurrentie van recentere datum kleiner geworden en kan de Corolla weer jaren mee!