Bouwjaar | 21-05-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.650 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-1997 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 198.650 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | P.C.C. Export Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Coevorderstraatweg 31c 1 |
Postcode | 7917 PP |
Plaats | Geesbrug |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25030279 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pcc-exportcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Sedan
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 179 x 143 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.360 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Ne ocupam de hartii de export, atat rmorca , fie placi cu asigurare . Remorca hartie de export € 20.- cu asigurare € 150.-
Dbamy o dokumenty eksportowe zarowno przyczepy jak i tablice zubezpiecxeniem. Przycz epa eksportowa pieprowa € 20,- zubezpieczeniem € 150,-
We take care of export papiers both trailer or plates with incurance export paper trailer € 20.- With insurance € 150.-
Wir kummern uns um die autfuhrpapiere sowohl anhanger als auuch kennzeichen mit versicherung aufuhrpapier fur anhanger € 20. mit versicherung € 150.-
Wenn sie fragen haben konnen sie uns anrufen +31625030279
Jesli masz jakies +31625030279
Daca aveti intrebari ne puteti suna +31625030279
WANNEER ER GEEN NAP LOGO BIJ DE ADVERTENTIE STAAT KUNNEN WE DE KM STAND NIET GARANDEREN U EIGEN
IF THERE IS NO NAP LOGO IN THE ADVERTISEMENT , WE CANNOT GUARANTEE THE MILEAGE
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Camry | Welkom terug!
De Toyota Camry is terug van weggeweest. In 2005 zag Toyota geen kans meer voor deze grote sedan in Europa en dus werd de levering gestopt. In de rest van de wereld bleef de Camry succesvol en werd het model ook verder ontwikkeld. Nu, met de komst van de achtste generatie van de Camry, ziet Toyota ook weer kansen in Europa. Terecht?
De Toyota Camry is een grote zakenauto die zich onderscheidt met hybride-aandrijving. Dat zorgt voor meer rust en souplesse bij een lagere aanschaf- en kilometerprijs. Zeer ruim, ook achterin.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vlot, comfortabel en zuinig dankzij hybride-aandrijving
- nette prijs
Min
- Geen Apple Carplay of Android Auto
- minder verfijnd dan de concurrentie
Conclusie
Is het terecht dat Toyota met de achtste generatie van de Camry terugkeert naar Europa? Zeker! De Camry weet zich goed te onderscheiden van het bestaande aanbod met de ruimte, de uitrusting, de rijeigenschappen en niet te vergeten de prijs.
De Camry is een maat groter dan de directe concurrenten en biedt daarom bovengemiddeld veel ruimte achterin. Als het gaat om de uitrusting en gebruikte materialen, dan is de Camry minder verfijnd (lees: meer Amerikaans) dan gebruikelijk in dit segment, maar daar is de prijs dan ook naar. Een modern platform zorgt voor een prima wegligging, waardoor alles makkelijk lijkt en dat geeft een groots en superieur gevoel.
Het sterkste punt van de Camry is de hybride-aandrijving. Hiermee vormt de Camry een alternatief voor wie diesel wil verlaten, maar nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto. De hybride-aandrijving zorgt voor rust, souplesse en een gunstig verbruik. Dat laatste vertaalt zich weer in een lage aanschafprijs (minder co2-belasting) en lage kilometerkosten. Kortom: Camry, welkom terug in Europa!