Bouwjaar | 06-08-2021 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.484 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 06-08-2021 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 90.484 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gego Nannine |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Marche 718 |
Postcode | 5100 |
Plaats | Naninne |
Land | België |
GSM | +32 (0)473 - 957856 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- **Superbe Toyota CHR hybride GR-SPORT SUPER EQUIPE!!**
- Finition haut de gamme GR SPORT Bi-Tone. Equipement très complet: jantes alu. spécifique 18, air conditionné automatique, limiteur de vitesse, Cruise control adaptatif, grand écran couleurs avec kit main libre Bluetooth, caméra de recul, Appel Carpaly et Android Auto pour les applications tel que GPS via Waze, Map, Plans, mais aussi Spotify et bien dautres, sièges chauffant, entrée et démarrage sans clé, smart Entry & Start, Blind Spot Monitor, Rear Cross Traffic Alert, support lombaire électrique, phares avant + arrière full LED avec signature lumineuse spécifique et clignoteur séquentiel, ...
JBL PACK: Sièges Alcantara, siège conducteur à réglage électronique, système de navigation, JBL Premium Sound System, 9 haut-parleurs.
TOYOTA SAVETY SENS système de sécurité pré-collision PCS avec alerte de collision vers l'avant et freinage automatique d'urgence, avertisseur de sortie de la file de circulation LDA , gestion automatique des feux de route AHB et reconnaissance des panneaux de signalisation RSA , ...
- Hybride = plus de plaisir de conduite et moins de consommation 4.0l/100km pour 122cv . Véhicule parfait pour tout type de parcours. Moins de taxes et dassurances car seulement les 72kw du moteur essence sont pris en compte.
- Véhicule vendu avec le nouveau système de garantie TOYOTA RELAX 10ANS! Garantie + assistance partout en Europe jusque 08/2031 ou 200.000km! Egalement sur la batterie du système hybride!
- Financement et reprise de votre ancien véhicule possible.
GROUPE GEGO, CONCESSIONNAIRE OFFICIEL TOYOTA A NAMUR ET SOMBREFFE. SPÉCIALISTE HYBRIDE!
Visitez toutes nos occasions/directions sur WWW.GEGOTEAM.BE ou M.KUPPER 0499/88.89.16 de 9h à 18h.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.