Bouwjaar | 12-02-2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 3.940 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | - |
€ 37.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2024 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 3.940 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.800 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Toyota Vancayzeele Ieper |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Albert Dehemlaan 10 |
Postcode | 8900 |
Plaats | Ieper |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)57 - 422318 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lexuswestflanders.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
-
Deze wagen wordt geleverd met tot 10 Jaar Toyota Relax waarborg, 10 Jaar wegbijstand, keuring, carpass en onderhoud in eigen werkplaats
Info en voorwaarden Toyota relax: https://nl.toyota.be/naverkoop/warranty/10-jaar-garantie
Zit u met vragen? Aarzel niet om ons te contacteren of kom vrijblijvend een kijkje nemen in onze showroom
Voor betere afbeeldingen, routebeschrijving en openingsuren zie onze site www.vancayzeele.be
Geadverteerde nettoprijs excl afleveringspack en lakbescherming
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.