Toyota C-HR C-HR 1.8 Hybrid Club | Navigatie | Camera

€ 20.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.869 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR C-HR 1.8 Hybrid Club | Navigatie | Camera


€ 20.900,-

Algemeen

Bouwjaar 2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 53.869 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Blaak Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zadelmakerstraat 2
Postcode 2984 CC
Plaats Ridderkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 480082 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.blaakautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • lichtmetalen velgen

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Bij het ontwerpen van de Toyota C-HR stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze C-HR is van het bouwjaar 2019. Elektrisch rijden of toch benzine? Voor allebei is iets te zeggen. Daarom biedt de hybride motor van deze Toyota C-HR de keus. Tijdens gure dagen is het prettig zitten in de verwarmbare voorstoelen. Bij de uitrusting van deze Toyota horen onder meer LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bediende ramen voor en achter en metallic lak.

Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. De regensensor schakelt automatisch de ruitenwissers in bij regenval. Met audiobediening op het stuur, DAB-ontvanger, automatisch dimmende spiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.

In de Toyota C-HR heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een veilige extra is de Brake Assist. Uit onderzoek blijkt dat bestuurders bij een noodstop niet het maximum uit hun remkracht halen. Met deze automatische remondersteuning wel.

Interesse? Maak dan gauw een afspraak voor een proefrit.

Deze advertentie is met zorg opgesteld. Desondanks kunnen er geen rechten aan worden verleend. Controleer of de auto is voorzien van de uitrusting waar u naar op zoek bent.

Om teleurstellingen te voorkomen raden wij aan om een afspraak te maken voor een bezichtiging en/of proefrit. Zo bent u er zeker van dat de auto voor u klaarstaat als u onze showroom bezoekt.


Afleverpakket Premium afleverpakket (optioneel meer prijs : € 795,00)

Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering

Bovag 40 punten6 maanden BOVAG garantieBOVAG 40-puntencheck Een halve tank brandstofEen nieuwe APKEen onderhoudsbeurt volgens schema Professionele poetsbeurtTenaamstellingskosten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie