Bouwjaar | 31-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.650 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
€ 29.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 5.650 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.987 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Larenstein |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | C. de Haasweg 40 |
Postcode | 3721 TK |
Plaats | Bilthoven |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2205058 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolarenstein.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - sep. 2022
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 135 kW (184 PK)
Vermogen elektromotor(en): 80 kW (109 PK)
Vermogen brandstofmotor: 113 kW (154 PK)
Koppel: 202 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Inruil mogelijk. Prijswijzigingen, advertentie- en typefouten voorbehouden. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Tevens kunnen wij uw "nieuwe" auto tegen messcherpe tarieven en voorwaarden financieren en verzekeren! Vraag er naar en vergelijk!
Al onze auto's adverteren wij met meeneemprijzen, u kunt kiezen uit de volgende afleverpakketten:
- Pakket 1 a 150 euro:
Nieuwe Apk, vloeistoffen op niveau zetten, auto reinigen binnen en buiten en de auto op naam zetten
- Pakket 2 a 500 euro:
Nieuwe Apk, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema , Distributie vervangen indien nodig, Auto Poetsen binnen en buiten, Tenaamstellen en 3 maanden garantie motor en versnellingsbak/automaatbak
tot 10.000 km.
- Pakket 3 a 1500 euro:
Alles zoals in pakket 2 incl.12 maanden Bovag garantie(Personenauto's) / 3 maanden Bovag garantie(Bedrijfsauto's)volgens de algemene Bovag bepalingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.