Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid 220 Première Edition

€ 52.999,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-05-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen -

Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid 220 Première Edition


€ 52.999,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.500 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Zonneveld Almere B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Huchtstraat 9
Postcode 1327 EA
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 5343666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.toyota-zonneveld.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 120 kW (163 PK)
Vermogen brandstofmotor: 111 kW (151 PK)
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: 1-fase

Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 183 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.625 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 19 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Garantie: 12 maanden
Garantie: 100.000 km

Met een auto als deze Toyota C-HR komt u absoluut goed voor de dag. Deze auto komt uit 2024. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 2500 Met een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie beschikt deze Toyota over uitstekende prestaties. Winterse omstandigheden? Geniet dan van het comfort van de stoelverwarming! Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Geniet van het uitzicht naar buiten door het riante glazen panoramadak. Bij deze Toyota C-HR is aan alles gedacht, tot en met een verwarmd stuurwiel aan toe. In deze Toyota profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Door het combineren van beelden van vier camera's, biedt de 360 graden camera een naadloos en gedetailleerd beeld van de hele omgeving rondom deze auto. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. En deze auto heeft ook full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, draadloos opladen en DAB ontvangst als standaard uitrusting.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Dashboardinfo checken zonder uw ogen van de weg te halen? Dat kan met de head-up display. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersbord

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie