Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid 220 Première Edition Pano - Full opions

€ 49.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.500 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Toyota C-HR 2.0 Plug-in Hybrid 220 Première Edition Pano - Full opions


€ 49.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 7.500 km
Deuren 5
Kleur Geel Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mengelers Toyota Maastricht
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Molensingel 5
Postcode 6229 PB
Plaats Maastricht
Provincie Limburg
Land Nederland
Telefoon +31 (0)43 - 3616900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mengelers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: 7 kW

Maten
Afmetingen (LxB): 436 x 183 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.625 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart vollederen stoelbekleding met gele, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 19 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-03-2029
Garantie: 200.000 km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Overige informatie
Minimale laadtijd AC van % tot %: 30 min
Garantie: Tot 1 March 2034

Betreft companycar, voor beschikbaarheid en exacte kilometerstand kunt u contact opnemen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie