Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
€ 44.435,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.000 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Van Ekris Mijdrecht B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Industrieweg 48 |
Postcode | 3641 RM |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 230350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanekris.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 14 kWh
Accu laden: 7 kW
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 450 kg)
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 19 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,8 l/100km (1 op 125,0)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- ViaBOVAG (Nieuw) (inbegrepen à € 245):
- Bovag 40-Puntencheck
- Bovag Afleverbeurt
- Bovag garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
- Toyota NIEUW (zonder meerprijs):
De prijs is inclusief:
- Volle tank brandstof.
- Complete poetsbeurt.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC van % tot %: 30 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
NIEUW EN SNEL LEVERBAAR! Toyota C-HR 2.0 Plug in Hybrid 220 First Edition in de prachtige kleur Midnight Teal Metallic. Wanneer volledig opgeladen heeft de C-HR een elektrisch bereik van 66KM daarna schakelt de auto vanzelf over naar het zuinige hybride systeem. Ook is de auto zeer royaal uitgerust met opties en extra's zoals: Volledige LED verlichting voor en achter, Stoelverwarming, Stuurwielverwarming, Intelligente Parkeersensoren voor en achter, Keyless entry met keyless start, Elektrische achterklep, Dode hoek waarschuwing, Dual zone climate control, Beide voorstoelen in hoogte verstelbaar met een lendesteun op de bestuurderstoel, 360 graden parkeercamera, Navigatie, Draadloze Apple-carplay, Android-auto, Elektrisch inklapbare buitenspiegels, Automatisch inparkeerhulp, en nog veel meer!!
Wij leveren deze auto af met een volle tank brandstof en poetsbeurt.
Op deze nieuwe Toyota zit tot 10 jaar garantie of tot 200.000 km.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.