Toyota C-HR 2.0 Hybrid Bi-Tone LED,NAVI/CAMERA,LEER

€ 25.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.798 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Toyota C-HR 2.0 Hybrid Bi-Tone LED,NAVI/CAMERA,LEER


€ 25.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 32.798 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.987 cc
Vermogen 135 kW (184 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Esberg B.V.
Contactpersoon R.Esberg
Adres Nijverheidsweg 11
Postcode 3161 GJ
Plaats Rhoon
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 2698090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfesberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 135 kW (184 PK)
Vermogen elektromotor(en): 23 kW (31 PK)
Vermogen brandstofmotor: 113 kW (154 PK)
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 43 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,2 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: A

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

De Japanse automerken hebben in de loop van de jaren verschillende keren nieuwe maatstaven gezet als het gaat om kwaliteit en functionaliteit. Dat merkt u ook aan deze Toyota C-HR. Deze auto uit 2020 heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 32798 kilometer. Zuinig rijden, minder uitstoot, maximale radius. Door de hybride motor die elektrisch én benzinerijden mogelijk maakt is dit de ideale combi. Met zijn lederen bekleding is deze Toyota comfortabel en stijlvol. 's Winters op pad gaan kan een behoorlijke uitdaging zijn. Daarom is deze Toyota C-HR voorzien van weldadige verwarmbare voorstoelen. Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

De achteruitrijcamera geeft u duidelijk zicht op de ruimte achter de auto. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Toyota zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Met full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel is deze auto helemaal compleet.

In de Toyota C-HR heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In het instrumentarium kunt u bovendien de verkeersborden zien die u onderweg tegenkomt. Zo helpt deze Toyota u om veiliger te rijden. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct. Me

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie