Bouwjaar | 14-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.602 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 14-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.602 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gego Sombreffe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Namur 7 |
Postcode | 5140 |
Plaats | Sombreffe |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)71 - 888423 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
- **Superbe Toyota CHR hybride Coupé High Rider SUPER EQUIPE!!**
- Finition haut de gamme C-LUB Bi-Tons. Equipement très complet: couleur Bi-Tons avec toit noir, jantes alu. spécifique, air conditionné automatique, limiteur de vitesse, Cruise control adaptatif, grand écran couleurs avec kit main libre Bluetooth, caméra de recul, sièges chauffant, assistance au changement de voies, entrée et démarrage sans clé, ... Equipé en plus du TOYOTA SAVETY SENS système de sécurité pré-collision PCS avec alerte de collision vers l'avant et freinage automatique d'urgence, avertisseur de sortie de la file de circulation LDA , gestion automatique des feux de route AHB et reconnaissance des panneaux de signalisation RSA , ...
- Equipé en plus dune attache remorque amovible.
- Hybride = plus de plaisir de conduite et moins de consommation 4.0l/100km pour 122cv . Véhicule parfait pour tout type de parcours. Moins de taxes et dassurances car seulement les 72kw du moteur essence sont pris en compte.
- Véhicule vendu avec le système de garantie TOYOTA RELAX 10ANS! Garantie + assistance partout en Europe jusque 05/2029 ou 200.000km! Egalement sur la batterie du système hybride!
- Financement et reprise de votre ancien véhicule possible.
GROUPE GEGO, CONCESSIONNAIRE OFFICIEL TOYOTA A NAMUR ET SOMBREFFE. SPÉCIALISTE HYBRIDE DEPUIS 25ANS.
Visitez toutes nos occasions/directions sur WWW.GEGOTEAM.BE ou M.LEONE 0499/75.00.35 de 9h à 18h.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.