Bouwjaar | 27-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.179 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
€ 18.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-11-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.179 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Ruyl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsstraat 85 |
Postcode | 6181 AE |
Plaats | Elsloo Lb |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)46 - 4371766 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoruyl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2016 - apr. 2018
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 1.395 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 07-11-2027
Nieuw binnen: Van 2e. eigenaar afkomstige Toyota C-HR 1.8 Hybrid in de destijds meest luxe Executive uitvoering. Zwart metallic met volledig zwart lederen interieur. Optioneel voorzien van JBL audiosysteem, keyless go, keyless start, 18" lichtmetalenvelgen, full map navigatiesysteem, lederen interieur, parkeersensoren voor en achter. Volledig dealer onderhouden met afgestempeld onderhoudsboek, transparante en aantoonbare historie, gegarandeerde en door Carpass gecertificeerde kilometerstand. Fabrieksgarantie tot 07-11-2027 mogelijk.
= Bedrijfsinformatie =
---- Geen bijkomende aflevering- of garantie kosten. --- Auto Ruyl is een universeel autobedrijf met een eigen werkplaats en een bestaan SINDS 1974. Wij zijn gespecialiseerd in jonge, schadevrije auto's, waarvan altijd de volledige historie bekend en ter inzage is. Het is ook altijd mogelijk een aankoopkeuring te laten uitvoeren. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld. Wij geven 1-jaar garantie op auto's boven de € 4.500,--, leveren alle occasions af met een minimaal 6-maanden geldige Apk-keuring en een onderhoudsbeurt conform specificaties van de fabrikant.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.