Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive 122pk LED LEER JBL PARELMOER

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.509 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive 122pk LED LEER JBL PARELMOER


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.509 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jurjens Automotive
Contactpersoon M.W. Jurjens
Adres Setheweg 14d
Postcode 7942 LB
Plaats Meppel
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)522 - 855885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

| JBL audiosysteem | Lederen bekleding | Stuurwielverwarming | Stoelverwarming | LED koplampen | Toyota Touch 2 Go Plus multimediasysteem | 18" Multispaak velgen | Navigatiesysteem | Automatische airconditioning | Camera | Parkeersensoren voor en achter | Dynamische richtingaanwijzers | Blind Spot | Lane Assist | 2e eigenaar | 100% Toyota dealer onderhouden | 2019 | 74.509 km | EUR 21.450 |

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Executive (122pk)

Is hij mooi of is hij mooi? De C-HR van Toyota is een waanzinnige verschijning. Gaaf design, sportief, stoer en praktisch tegelijk. En wanneer je hem dan ook nog helemaal in de juiste uitvoering hebt is het helemaal smullen. Dit is zo'n exemplaar. Qua samenstelling wellicht de mooiste keuze in de witte parelmoerlak - Pearl White - gecombineerd met deels zwart, deels gepolijste 18" originele multispaak velgen en originele side treeplanken. Dit is de meest luxe Executive uitvoering met een lange lijst aan bijzondere opties.

Zo zetel je op fijne stoelen bekleed met leder en voorzien van stoelverwarming. Het stuurwiel is zelfs te verwarmen. Verder ontgrendel en vergrendel je de C-HR key-less, is er een multimediasysteem met groot kleuren touchscreen met onder meer navigatie, digitale radio, bluetooth audio en een fenomenaal klinkend JBL audiosysteem met 9 speakers en een subwoofer. Automatisch geregelde airconditioning is uiteraard present evenals elektrisch ramen en spigels. De laatste zijn elektrisch inklapbaar. Rijassistenten zijn er ook. Zo beschikt de C-HR over rijbaan assistent, dodehoekdetectie, verkeersbordherkenning en er is naast de parkeersensoren voor en achter ook een achteruitrijcamera.

Heel fraai is de verlichting. Zowel voor als achter LED, maar niet alleen de koplampen zijn LED ook grootlicht en dat laatste gaat automatisch middels de grootlicht assistent. Heel mooi detail zijn de dynamische richtingaanwijzers aan de voorzijde.

Onder de motorkap ligt de 1.8 benzinemotor die in de basis 98pk levert. Gecombineerd met de elektromotor komt het systeemvermogen uit op 122pk. Daarmee is het rijden een dynamische beleving, maar bovenal gaat het gepaard met een uiterst laag brandstofverbruik. Met een gemiddeld afgegeven

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie