Bouwjaar | 09-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.719 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
€ 25.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 37.719 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Paars Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wil van der Tol |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 3 |
Postcode | 3471 GZ |
Plaats | Kamerik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 401272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfwilvandertol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - dec. 2023
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 53 kW (72 PK)
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 163 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Waanzinnig gave Toyota C-HR Hybrid met fijne hoge instap en veel luxe als: Climate Control / Stoelverwarming / Adaptieve Cruise Control / Achteruitrij Camera / 18 inch 2-Tone Lichtmetalen Velgen / Rijstrooksensor / Parkeersensoren Voor en Achter / Full-Map Navigatie Systeem / DAB Audio / Armsteun / Multifunctioneel Lederen Stuur & LED Koplampen met Automatische Lichtsensor. Auto heeft nog lopende fabrieksgarantie t/m Mei 2025!! Verlengbaar door onderhoud uit te voeren bij Toyota Dealer!!
= Bedrijfsinformatie =
**LET OP: Onze prijzen zijn ALL-IN (Rijklaar zonder extra afleverkosten)**. Deze auto wordt geleverd met een nieuwe APK, afleveringsbeurt en wordt in zijn geheel schoongemaakt. Uiteraard is ook de kilometerstand in de Nationale Auto Pas gecontroleerd. Wij zijn gevestigd in Midden-Nederland, nabij Utrecht, ter hoogte van Woerden. Voor een impressie van ons autobedrijf of route informatie kijk op www.autobedrijfwilvandertol.nl Graag tot ziens bij Autobedrijf Wil van der Tol, ruim 50 jaar een begrip in auto's!!
Hoewel onze advertenties met alle zorgvuldigheid worden samengesteld, kan het natuurlijk altijd zijn dat er iets mist of verkeerd is ingevuld. Hier kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.