Bouwjaar | 27-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.970 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.797 cc |
Vermogen | - |
€ 16.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.970 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.797 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Honda Wesselink Emst B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 22 |
Postcode | 8166 AE |
Plaats | Emst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 661439 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.honda-wesselink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2016 - apr. 2018
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 72 kW (98 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 43 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Wij leveren deze auto voor een all-in rijklaarprijs, dat is inclusief het "Wesselink Service Pakket":
o Een Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschrift - 100 punten+ check voor aflevering;
o 12 maanden BOVAG garantie;
o Assistance Onderhoud/Occasion geldig tot aan eerstvolgende periodieke onderhoud met een maximum van 12 maanden / OF net zolang als u bij ons het onderhoud van uw auto laat uitvoeren ;
o Voorzien van minimaal 12 maanden APK keuring;
o Brandstoftank minimaal halfvol getankt;
o Interieur, exterieur intensief gereinigd en gepoetst;
o Gecontroleerde kilometerstand bij het RDW (Tellerrapport);
o Gratis einde garantiecheck.
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom bij onze vestigingen in Apeldoorn, Deventer en Emst. Autobedrijf Wesselink, kwaliteit gegarandeerd !
Autobedrijf Wesselink B.V. stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten en diensten en een bezoek brengt aan één van onze sites. Hoewel de informatie op deze site permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze site te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten of daarvoor aansprakelijkheid te aanvaarden. Aan de inhoud van deze site kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.