Toyota C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone Plus Aut. Navi Clima Camera LMV -RIJKLAAR -

€ 19.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.925 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Bi-Tone Plus Aut. Navi Clima Camera LMV -RIJKLAAR -


€ 19.750,-

Algemeen

Bouwjaar 10-01-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.925 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf De Groot
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Botersloot 59
Postcode 4225 PS
Plaats Noordeloos
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)183 - 581425 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 53123452 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.degrootauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 725 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

GEEN BIJKOMENDE KOSTEN INCLUSIEF 12 MAANDEN BOVAG GARANTIE, ONDERHOUDSBEURT EN NIEUWE APK.

Alle technologie in de Toyota C-HR is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Al is het nog zo fris, koude handen zijn verleden tijd door het verwarmd stuurwiel. Verder is de Toyota uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

Een handige optie is de achteruitrijcamera. Achteruitrijden, inparkeren en manoeuvreren gaat gemakkelijker dan ooit. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Een subliem geluidsspectrum wordt onder alle omstandigheden geleverd door het high performance audiosysteem. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Toyota zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Met navigatiesysteem, DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer is deze Toyota helemaal compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Toyota C-HR is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen en vergroot de veiligheid voor u en uw passagiers. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie en bandenspanningcontrolesysteem.

Even bellen voor een afspraak en deze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie