Bouwjaar | 17-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.698 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
€ 20.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.698 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 72 kW (98 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage C. Verburg VOF |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Slibbroek 20 |
Postcode | 5081 NS |
Plaats | Hilvarenbeek |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5053085 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageverburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.395 kg
GVW: 1.395 kg
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 156 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket standaard (inbegrepen): - Nieuwe Apk - Afleveringsbeurt - Poetsen binnen+buiten
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie
- BOVAG garantie (€ 695 meerprijs): - Nieuwe Apk - Afleveringsbeurt - Poetsen binnen + buiten
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Afleverpakket standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)
GARAGE VERBURG, Het persoonlijke en vertrouwde adres voor uw auto!
----------Laat u verrassen door ons familiebedrijf ! ----------
= Bedrijfsinformatie =
Met een bestaan van meer dan 40 jaar is Garage Verburg een begrip in Hilvarenbeek en omstreken.
Een familiebedrijf waar service nog echt is en de klanten zich welkom voelen.
Op onze locatie vindt u een professionele werkplaats en een ruim assortiment aan diverse gebruikte auto's.
Ons team staat voor kwaliteit en service, een mix van ervaren monteurs en jong talent.
Klantgericht, klantvriendelijk, meedenkend en eerlijk, daar staan we voor.
Tevens zijn we aangesloten bij de BOVAG zodat onze deskundigheid en service voor u gewaarborgd blijft.
Wij helpen u graag goed en nemen hiervoor de tijd.
Daarom werken wij graag op afspraak zodat wij alle tijd en aandacht voor u kunnen hebben.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.