Toyota C-HR 1.8 Hybrid Aut Navi LED Stoelverw

€ 24.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-01-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.987 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Toyota C-HR 1.8 Hybrid Aut Navi LED Stoelverw


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-01-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 69.987 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 72 kW (98 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuys Dongen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stoomberg 2
Postcode 5101 AA
Plaats Dongen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53509662 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuysdongen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Ledig gewicht: 1.395 kg
Wielbasis: 264 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Van eerste eigenaar afkomstige Toyota CHR 1.8i Hybrid (122pk) Automaat uit 2023! Dealeronderhouden! 2 Sleutels aanwezig! O.a. voorien van: Climate Control! Adaptive Cruise Control! Lane Assyst! Led (Dagrij) Verlichting! Navigatiesysteem! Achteruitrijcamera! Bluetooth! Apple/Android Carplay! 17" Lichtmetalen velgen! etc. etc. Gepoetste foto's volgen zsm! Rijklaarprijs incl. Toyota (grote) onderhoudsbeurt en garantie tot 05-01-2026!!!

= Bedrijfsinformatie =

Ook via Whatsapp kunt u ons bereiken op nummer 06-53509662! Om teleurstelling te voorkomen gelieve van te voren te bellen!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie