![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 13-11-2017 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.380 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
€ 16.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2017 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.380 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Defra Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tongres 275 |
Postcode | 4000 |
Plaats | Rocourt |
Land | België |
GSM | +32 (0)478 - 338447 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
www.DEFRACARS.beVendue avec entretien complet, prête à immatriculer, car-pass.Reprise de votre véhicule au meilleur prixFinancement sur mesureGarantie LégaleDefra Cars Shop
0478/338.447
NOUVEAU SHOWROOM
Chaussée de Tongres 275
4000 LIEGE
PARKING CORA ROCOURT
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
![Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10327/toyota-c-hr-20-high-power-plug-in-hybrid-gr-sport-plus.jpg)
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.