Bouwjaar | 01-12-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.076 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 16.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.076 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Idelenburg en van Tol |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Plantage 12 |
Postcode | 2377 AG |
Plaats | Oude Wetering |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3312202 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-idelenburg-vantol.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Altijd inbegrepen (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Kan gelijk mee, vloeistoffen controle
- Pakket Basis (€ 295 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): 3 maanden garantie op de motor & vernsellingsbak, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
- Pakket plus (€ 495 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): 6 maanden garantie op de complete auto, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Auto volledig gepoetst + intensieve interieurreiniging, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
- Pakket premium (€ 895 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Altijd inbegrepen"): BOVAG garantie (12 maanden); 1 jaar autofirst mobiliteitspas abbonement ( 24/7 pechhulp ), 12 maanden BOVAG garantie op de complete auto, Afleveringsbeurt inclusief olie & filters, Auto volledig gepoetst + intensieve interieurreiniging, Nieuwe APK ( minimaal 1 jaar geldig ), Vloeistoffen controle
Deze Toyota C-HR komt uit 2016, werd geleverd van 01-09-2016 tot 31-08-2017 en kostte toen € 32.589,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2023 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1197 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 1350 kg. De APK is geldig tot 07-08-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker
De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?
Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.
Plus
- vlot en levendig
- echt meerwaarde boven standaard hybride
- onderscheidende vormgeving
Min
- geen achterruitenwisser
- Matige hoofdruimte achterin
- Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
Conclusie
Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.
Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!
Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.