Toyota C-HR 1.2 Bi-Tone/ Camera/ LED/ Afnb Trekhaak/ ECC/ Stuur+ Stoelverwarming

€ 18.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 67.200 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Toyota C-HR 1.2 Bi-Tone/ Camera/ LED/ Afnb Trekhaak/ ECC/ Stuur+ Stoelverwarming


€ 18.990,-

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 67.200 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Dima
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruisstraat 17
Postcode 5991 EM
Plaats Baarlo Lb
Provincie Limburg
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38234188 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdima.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R18
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 157 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.350 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.845 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 720 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

DE AUTO VERKEERT IN ZEER GOEDE STAAT. DE AUTO WORDT AFGELEVERD INCLUSIEF NIEUWE APK, ONDERHOUDSBEURT EN 6 MAANDEN GARANTIE. ( KOMEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN BIJ) 'Let's go places', zeggen ze bij Toyota. In de stad, op de snelweg - deze voelt zich overal thuis. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Als de 'r' in de maand zit, komt zo'n verwarmd stuurwiel als geroepen! Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De geluidskwaliteit aan boord is 'next level' dankzij het high performance audiosysteem. Bij de zeer complete uitrusting van dit audiosysteem horen ook: navigatiesysteem, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur en achteruitrijcamera. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Deze auto is een wondertje van oplettendheid. De regensensor en de automatisch inschakelbare verlichting reageren meteen op neerslag en duisternis. De adaptive cruise control zorgt voor een veilige en comfortabele rit en als afsluiting probleemloos inparkeren met de parkeersensoren voor en achter. Als bijzondere veiligheidsoptie heeft deze Toyota C-HR kruisend verkeer detectie, die waarschuwt als een botsing dreigt met tegemoetkomend verkeer. Autosleutels? Overbodig. Met de elektronische token op zak stapt u zo in en met een druk op de start-stopknop is de motor in bedrijf.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Zoals u mag verwachten van deze Toyota C-HR is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. In gevaarlijke verkeerssituaties helpt het accident avoidance system om een aanrijding te vookomen. Keep your lane? Het Lane-keeping systeem zorgt er automatisch voor.

We laten u deze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota C-HR PHEV | Sterker met een stekker

De C-HR is een gezinsauto die er uitziet als een showauto. Het is alsof een futuristisch ontwerp voor een autoshow zonder enige wijziging in productie is genomen. Om de C-HR ook toch tot een verstandige keuze te maken is hybride-aandrijving standaard. Nu is de C-HR tevens leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Maakt dat de C-HR nog verstandiger?

Autotest | Toyota C-HR PHEV Sterker met een stekker

Indien consequent opgeladen combineert de C-HR PHEV de actieradius van een benzineauto met het comfort en de prestaties van een elektrische auto. Bijzonder uiterlijk, toch functioneel als een Toyota.

Plus

  • vlot en levendig
  • echt meerwaarde boven standaard hybride
  • onderscheidende vormgeving

Min

  • geen achterruitenwisser
  • Matige hoofdruimte achterin
  • Hinderlijke, kleinerende en opdringerige veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)

Conclusie

Is de Toyota C-HR met plug-inhybride aandrijving verstandiger dan de versie met standaard hybride aandrijving? Alleen wanneer de bestuurder iedere rit zorgvuldig plant en consequent oplaadt. Echter, dat geldt voor iedere plug-inhybride, dus om tot die conclusie te komen was geen proefrit nodig.

Wat de testrit met de C-HR PHEV heeft geleerd, is dat deze aandrijflijn de auto leuker maakt om te rijden. In de elektrische modus benadert de C-HR het karakter van een volledig elektrische auto met uitstekende prestaties, ultieme souplesse (zonder onderbreking door schakelmomenten!) en rijden met één pedaal. Hierin gaat de C-HR verder dan andere plugin-hybrides. Vanwege de complexe techniek zijn veel plug-inhybrides duurder dan een elektrische auto, maar dankzij een recente prijsverlaging is de C-HR juist voordeliger in aanschaf!

Vergeleken met de standaard C-HR zijn de prestaties toegenomen. Veel belangrijker: dankzij de sterkere elektromotor is de plug-inhybride altijd alerter en daadkrachtiger. Het aangepaste onderstel maakt de C-HR PHEV merkbaar dynamischer, voor meer rijplezier.

Deel deze advertentie