Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-fun / e APK / NL. PRIJS 5999

€ 5.595,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 156.526 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 53 kW (72 pk)

Toyota Aygo 1.0 VVT-i x-fun / e APK / NL. PRIJS 5999


€ 5.595,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 20-07-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 156.526 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 53 kW (72 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto JAKO
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rondven 63
Postcode 6026 PX
Plaats Maarheeze
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38657288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autojako.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/65 R14
Acceleratie (0-100): 13,8 s
Topsnelheid: 160 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 162 x 146 cm
Wielbasis: 234 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 425 kg
GVW: 1.240 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 86 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Auto rijdt en schakelt goed
Nieuwe APK
LET OP. EXPORT PRIJS, EX BPM,
NL. PRIJS 5999

= Bedrijfsinformatie =

LET OP: WIJ ZIJN ALLEEN OPEN OP TELEFONISCHE AFSPRAAK.
Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen. Daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.

Al onze occasions worden aangeboden voor een meeneemprijs.

Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Wij zijn aangesloten bij de RDW - VWE - RDW kilometer registratie ( N.A.P ).


Bekijk ook onze andere advertenties voor nog meer scherp geprijsde auto's!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst

De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.

Autotest | Toyota Aygo Klaar voor de toekomst

De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • moderne techniek
  • Originele vormgeving

Min

  • veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
  • achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
  • beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster

Conclusie

De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.

De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.

Deel deze advertentie