Toyota Aygo 1.0 essence x-play2 android /

€ 11.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-01-2020
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.440 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen -

Toyota Aygo 1.0 essence x-play2 android /


€ 11.990,-

Algemeen

Bouwjaar 01-01-2020
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 38.440 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto W.E.B.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rue de Dinant 144
Postcode 5570
Plaats Beauraing
Land België
GSM +32 (0)477 - 810927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoweb.toyotanet.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Consommation moyenne de carburant: 4,1 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun

Antidmarrage, Banquette arrire rabattable, Jantes 15", Lve-vitres avant lectrique,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst

De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.

Autotest | Toyota Aygo Klaar voor de toekomst

De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.

Plus

  • prima rijeigenschappen
  • moderne techniek
  • Originele vormgeving

Min

  • veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
  • achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
  • beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster

Conclusie

De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.

De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.

Deel deze advertentie