Bouwjaar | 29-05-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.393 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.393 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Baaf Automotive |
Contactpersoon | Manfred Bavelaar |
Adres | Vrijenbanselaan 33 |
Postcode | 2612 CL |
Plaats | Delft |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 2159696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.baafautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R14
Acceleratie (0-100): 14,2 s
Topsnelheid: 157 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 341 x 162 x 147 cm
Wielbasis: 234 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 805 kg
Laadvermogen: 385 kg
GVW: 1.190 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 108 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
BAAF AUTOMOTIVE IS EEN RDW EN NAP ERKEND BEDRIJF,WIJ BETREKKEN ONZE OCCASSIONS LOUTER BIJ DE MERKDEALERS VANDAAN,VEELAL VAN DE 1E EIGENAAR MET ONDERHOUDSHISTORIE,ELKE AUTO WORDT AANGEBODEN INCL. EEN NIEUWE APK EN EEN AFLEVERBEURT INCL. REMMENTEST,WIJ KUNNEN UW NIEUWE AUTO TER PLEKKE OP NAAM ZETTEN ,U KUNT DUS DIRECT RIJDEN,VOOR MEER INFO KIJK OP DE WEBSITE,GRAAG TOT ZIENS BIJ BAAF AUTOMOTIVE IN DELFT.OMDAT WIJ VAAK ONDERWEG ZIJN EN OM U MAXIMALE AANDACHT TE GEVEN WERKEN WIJ UITSLUITEND OP AFSPRAAK.
ONZE ADVERTENTIES(EN PRIJSKAARTEN) WORDEN MET ZORG OP HET INTERNET GEPLAATST,MOCHTEN ER ONVERHOOPT TOCH FOUTEN STAAN VERMELD,DAN KUNNEN DAARAAN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND.
Graag tot ziens bij BAAF Automotive in Delft
MANFRED BAVELAAR/JOOST NOORDAM
BAAF AUTOMOTIVE
VRIJENBANSELAAN 33
2612 CL DELFT
015-2159696
E-mail: baafautomotive@gmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Aygo | Klaar voor de toekomst
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker. Wat betekent dat in de praktijk? Tijd voor een hernieuwde kennismaking met Toyota's kleinste.
De Toyota Aygo is opgewaardeerd voor modeljaar 2018. Het uiterlijk is aangescherpt, de motor werd sterker, het verbruik werd lager en de uitrusting werd rijker.
Plus
- prima rijeigenschappen
- moderne techniek
- Originele vormgeving
Min
- veel speling in versnellingshendel / gevoelloze pedalen
- achterruiten openen niet volledig (klapraampjes)
- beeldscherm blokkeert centraal luchtrooster
Conclusie
De Toyota Aygo heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2018. Toyota heeft daarbij de sterke punten nog sterker gemaakt. Een aantal zwakke punten is nog steeds niet aangepast (speling in versnellingshendel, gevoelloze pedalen, klapraampjes achterin, beeldscherm blokkeert luchtrooster). Het uiterlijk, de techniek en de uitrusting daarentegen zijn merkbaar verbeterd. De Aygo is daarmee geen andere auto geworden, maar is wel helemaal bij de tijd en daarom kan Toyota het succes voortzetten.
De aanpassingen aan de motor hebben als gevolg, dat de Aygo rustiger is geworden. In de stad is de auto minder levendig, op de snelweg juist zuiniger en stiller. Het vernieuwde onderstel maakt de Aygo stabieler op de buitenweg en dynamischer in de stad. De gemoderniseerde uitrusting is in alle opzichten een verbetering. Nieuwe elektronica zorgt ervoor, dat de Aygo nu ook op het gebied van integratie met de mobiele telefoon klaar is voor de toekomst.