Bouwjaar | 12-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.099 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 240.099 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Favoriet Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beverwijkerstraatweg 232-B |
Postcode | 1901 NM |
Plaats | Castricum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 769146 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.favoriet-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.865 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Deze Toyota Auris Touring Sports komt uit 2014, werd geleverd van 01-10-2013 tot 31-05-2015 en kostte toen € 29.480,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3,7 liter per 100 km en hij weegt 1320 kg. De APK is geldig tot 11-11-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Alle auto's hebben een NAP-CERTIFICAAT, dus GEGARANDEERDE kilometers! Wij adverteren met correcte bouwjaren en geen modeljaren!
Het komt nog wel eens voor dat een e-mail niet aan komt, mocht u na 24 uur nog geen reactie hebben ontvangen stuur deze dan opnieuw of neem telefonisch contact met ons op.
Contactgegevens:
Favoriet Occasions
Beverwijkerstraatweg 232B ( navigatie tip Korendijk 1 Castricum)
1901 NM Castricum
Tel: 0251-769146
Whatsapp: 0251-769146
E-mail: info@favoriet-occasions.nl
Website: www.favoriet-occasions.nl
Openingstijden: Maandag T/M Vrijdag van 09.30 uur tot 17.30 uur geopend
Zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur geopend
Alle informatie, advertentie's en prijskaarten zijn onder voorbehoud van typ-, en/of drukfouten. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid hiervoor.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.