Bouwjaar | 05-10-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.572 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-10-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 160.572 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Harbers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Argonstraat 7 |
Postcode | 7463 PD |
Plaats | Rijssen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24662040 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoharbers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2013
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4560 x 1760 x 1475 cm
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Prachtige dealer onderhouden Toyota Auris Touring sports 1.8 73kw/99PK Hybride benzine/elektrisch, Automaat, Bouwjaar 2013, Blauw metallic, 160.574 km NAP en boekjes aanwezig. Voorzien van o.a. Airco climate control links en rechts geschiedenis, Cruise control, Glazen panorama dak, Half lederen sportinterieur, Stoelverwarming, Navigatie/radio/bluetoothsysteem, Parkeercamera, Parkeersensoren voor en achter, Parkeer assistent, lederen stuurwiel + stuurwielbediening, trekhaak, automatisch dimmende binnenspiegel, regen en lichtsensor, 4x elektrisch bedienbare ramen, Elektrisch verstelbare buitenspiegels, Trekhaak, Keyless entry, Keyless start, startknop enz.
= Bedrijfsinformatie =
Harbers Auto's is een familiebedrijf met vele jaren ervaring van de in- en verkoop van voertuigen. Inruil van uw huidige auto is altijd bespreekbaar en tevens kopen wij ook graag uw huidige auto in. Wij zijn RDW Erkend en u krijgt direct uw geld en een vrijwaring. Onze voorraad is wisselend en voordat u komt graag even bellen om teleurstellingen te voorkomen. Ook zijn wij regelmatig onderweg om nieuwe voorraad in te kopen.
De koffie staat altijd klaar en u bent van harte welkom.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.