Bouwjaar | 11-11-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.152 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-11-2013 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.152 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's en Co B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 't Holland 23a |
Postcode | 6921 GX |
Plaats | Duiven |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40380276 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosenco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 176 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.865 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 92 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4 l/100km (1 op 25,0)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
In zeer nette staat verkerende en perfect rijdende Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Automaat met vol leder interieur met stoelverwarming, groot glazen panoramadak, bi-xenon verlichting met koplampsproeiers, origineel navigatiesysteem, park distance control voor en achter, achteruitrij camera, originele 17 inch lm velgen met zgan banden, parkeerassistent, keyless entry/go, privacy glas, climate control, adaptive cruise control, metallic lak, dakrails, elec ramen voor en achter, elec zonnescherm, regensensor, lichtautomaat, elec inklapbare buitenspiegels, mtf leder stuur, radio/cd/usb,aux met JBL soundsysteem, middenarmsteun, elec lendesteun, centrale vergrendeling op afstand, isofix, mistlampen voor, in hoogte verstelbare stoelen en stuur, bumpers en spiegels in carrosseriekleur, hoofdsteunen voor en achter, trekhaak etc. Geen import maar gewoon origineel NL Auto met onderhoudsboekjes en NAP (nationale autopas) certificaat en 2 sleutels aanwezig. Inruil en financiering mogelijk. Koopje voor deze prachtige en wel zeer complete Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Automaat slechts 10.750,- (All-in prijs wij berekenen geen afleveringskosten).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.