Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Aspiration Navi Airco Cruise Camera e Apk

€ 11.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-04-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.159 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Aspiration Navi Airco Cruise Camera e Apk


€ 11.750,-

Algemeen

Bouwjaar 08-04-2013
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 149.159 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Euromast Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Randweg 10B
Postcode 2941 CG
Plaats Lekkerkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 669749 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.euromastautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 176 x 151 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.370 kg
Laadvermogen: 445 kg
GVW: 1.815 kg

Interieur
Bekleding: Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Toyota Auris Touring Sports. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Ook LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen horen tot de voorzieningen op deze auto.

Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. De audiobediening op het stuur is niet alleen handig en praktisch, maar draagt ook bij aan de veiligheid onderweg. Cruise control verlaagt de brandstofkosten en verhoogt het rijcomfort. Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.

In de Toyota Auris Touring Sports heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.

Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie