Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Aspiration Fase 2 model 12-2015 NAP 199.530km Navigatie, 16 Sportvelgen, achteruitrij camera, etc. Boekjes aanwezig.

€ 11.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-12-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.530 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Aspiration Fase 2 model 12-2015 NAP 199.530km Navigatie, 16 Sportvelgen, achteruitrij camera, etc. Boekjes aanwezig.


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-12-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.530 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Steiner Holding BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Max Planckstraat 34
Postcode 2041 CZ
Plaats Zandvoort
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55750469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.steinerholding.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2015 - apr. 2018

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 74 kW (101 PK)
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 460 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.310 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.815 kg
Max. trekgewicht: 345 kg (ongeremd 345 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 82 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Brandstofverbruik in de stad: 3,5 l/100km (1 op 28,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Prima auto met de NAP en boekjes en afgelopen februari is er nog een onderhoudsbeurt uitgevoerd. Betreft het Fase 2 Facelift model. Leuk uitgevoerd met o.a. Automatische Airco, Navigatie, 4x Elektrische Ramen, Cruise Control, AUX, 16" LMV, LED dagrijverlichting, etc. De APK is geldig tot 15-10-2024. Levering met een nieuwe APK is tegen meerprijs uiteraard bespreekbaar.

Alle prijzen op het internet zijn internet meeneemprijzen zonder garantie. De prijs incl. onderhoudsbeurt, APK en 12 maanden BOVAG garantie bedraagt €13.500,-

Wij verzorgen ook exportdocumenten voor een trailer (€40) en exportdocumenten voor het rijden over de weg met witte platen een 14 daagse WA verzekering (€150).

We also make exportdocuments for a trailer (€40) and for driving with white plates and a 14-day basic insurance (€150).

= Bedrijfsinformatie =

Alle prijzen op het internet zijn internet meeneemprijzen zonder garantie en zonder inruil. Vraag vrijblijvend naar de full service prijs incl. een nieuwe APK keuring en 12 maanden BOVAG garantie (alleen geldig voor auto's boven de €4.500,-).

Vragen of de auto nog beschikbaar is en "laatste prijs" worden niet meer in behandeling genomen, mede door het grote aantal reacties op onze advertenties. Voor Vertrek uw DAG LIMIET bij uw bank wijzigen voor het OVERMAKEN ( GEEN PIN AANWEZIG )! U kunt bij ons betalen met internetbankieren op uw telefoon/laptop en denk eraan om uw dag limiet minimaal 4 uur van te voren te verhogen. Bij Rabobank ING en ABN is dit altijd nodig.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Ook kleine gebruikerssporen zij niet altijd zichtbaar op de foto's ondanks zorgvuldigheid om de advertentie samen te stellen. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging of het telefonische contact.

Openingstijden: Maan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie