Bouwjaar | 01-01-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.986 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
€ 9.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2012 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.986 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Freiji Cars SRL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Op afspraak / Sur rendez-vous +32 475 479186 |
Postcode | 3090 |
Plaats | Overijse |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 479186 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 4 l/100km
Entretenu conformment la rglementation: oui
Dommages: aucun
ZEER MOOIE TOYOTA AURIS BENZINE/HYBRID, 5.DEURS, AUTOMAAT.
SILVER GRIJS METALIC ZWART STOF, NAVIGATIESYSTEME (GPS),
CLIMAATREGELING, ELECTRISCHE SPIEGELS,PARKEERSENSOREN,
CAMERA-AFSTAND EN TERUG,
4.ELERCTRICHE RUITEN, MULTIFUNTIONEEL STUUR,
CRUIS CONTROL,TELEFOONVOORBEREIDING BLUETOOTH,
LICHTMETALLEN VELGEN.
HET LAATSTE ONDERHOUD IS GEDAAD BIJ 131700 KMS.
EERSTE EIGENAAR 131986KMS.
MET VOLEDIGE TOYOTA CONCESSIE ONDERHOUDESBOEKJE...
BELGISCH VOERTUIG.
NIET-ROKERS AUTO.
PRACHTIGE STAAT.
EERSTE INSCHRIJVEN 27/12/2011 MODEL JAAR 2012.
TRES BELLE TOYOTA AURIS ESSENCE/ HYBRID 5.PORTES,AUTOMATIQUE,
ARGENT METALISE,TISSU NOIR, NAVIGATION (GPS),
CLIMATISATION , RETROVISEURS ELECTRIQUES, 4.VITRES ELECTRIQUES,
RADAR DE RECUL, CAMERA DE RECUL ET DE DISTANCE
VOLANT MULTICONTION, CRUIS CONTROL,
EQUIPEMENT POURTELEPHONE BLUETOOTH, JANTES ALLIAGE.
LA DERNIERE ENTRETIEN A ETE FAITE A 131700KMS.
EQUIPEMENT POURTELEPHONE BLUETOOTH,JANTES ALLIAGE.
PREMIERE PROPRIETAIRE, 131986KMS.
AVEC CARNET D'ENTRETIEN COMPLET CONCESSIONER TOYOTA...
VEHICULE BELGE.
VEHICULE NON FUMEUR.
ETAT AMPECCABLE.
PREMIERE IMMATRICULATION 27/12/2011 MODEL L'ANNEE 2012.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.