Bouwjaar | 22-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.405 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 13.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.405 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Jonge Goes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pearyweg 10 |
Postcode | 4462 GT |
Plaats | Goes |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 214810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.toyota-dejonge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2012 - mei 2015
Modelcode: E180
Technische informatie
Koppel: 142 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 176 x 146 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.815 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 91 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/getattachment/Redactionele-pagina-s/Garantie/Algemene-voorwaarden-auto-particulier-(print )-juni-2022-(1).pdf.aspx?lang=nl-NL
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
Toyota de Jonge , ECHT Zeeuws sinds 1969! Wij zijn dé Toyota-dealer voor Midden Zeeland. U vindt onze dealerbedrijven in Goes & Vlissingen.
Een betrouwbare occasion, voor iedereen! Daar staan wij voor!
Standaard inbegrepen: o Tenaamstellingskosten en leges o Minimaal 6 maanden APK o Controle vloeistoffen en verlichting o Wassen exterieur en stofzuigen interieur o Gecontroleerde kilometerstand .
Standaard in de rijklaar prijs is Maximale Zekerheid t.w.v. € 599,-: o Tot 24 maanden garantie op Toyota occasions (afhankelijk van leeftijd en aandrijflijn, informeer naar de voorwaarden) o Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema o Minimaal 12 maanden APK o 24/7 pechhulp in Europa o Garantie op slijtagegevoelige onderdelen gedurende de eerste 10.000 km, gereden binnen de eerste 6 maanden na aflevering van de auto o Volledige poetsbeurt exterieur en reiniging van interieur o Minimaal halfvolle tank brandstof.
Uw interesse gewekt? Neem dan vrijblijvend contact op met ons verkoopteam.
T: 0113-214810
goes@toyota-dejonge.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.