Bouwjaar | 26-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.372 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-07-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.372 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TEN HAVE SILVOLDE V.O.F. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Terborgseweg 10A |
Postcode | 7064 AD |
Plaats | Silvolde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)315 - 324030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tenhavesilvolde.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2018
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.365 kg
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze prijs is inclusief 12 maanden instap garantie, en exclusief de afleveringskosten. Deze totaaloplossing brengt de volgende voordelen met zich mee:
-12 maanden of 15000km instap garantie
-Tenaamstelling
-THS controle
-Professionele poetsbeurt
-Minimaal 12 maanden APK
-Nieuwe pasvorm mattenset
-Onderhoud volgens fabrieksschema
-Vloeistof afvullen
-Gratis vervangend vervoer bij garantie
-Bandenprofiel minimaal 3mm
-Airco-onderhoud
-Distributieriem vervangen (indien nodig)
-Brandstof t.w.v. €50,-
Kosten: €595,-
Op deze manier kunt u probleemloos 1 jaar de weg op!
Voor meer informatie kijk op onze website onder tabblad "GARANTIE".
Hoewel deze site met de grootste zorg is samengesteld en regelmatig wordt geactualiseerd, kan aan de informatie op deze site geen rechten worden ontleend.
VOOR MEER HOGE KWALITEIT FOTO'S ZIE ONZE WEBSITE: WWW.TENHAVESILVOLDE.NL
AL ONZE AUTO'S HEBBEN CIRCA 50 HOGE KWALITEIT FOTO'S.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.