Bouwjaar | 09-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 7.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-03-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 227.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | LelyCars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | KEMPENAAR 3-16 |
Postcode | 8242 BD |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42922292 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.lelycars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 176 x 148 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Deze Toyota Auris komt uit 2012, werd geleverd van 01-08-2010 tot 31-12-2012 en kostte toen € 22,490.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit motor, heeft een maximum vermogen van 73 kW (99 PK) en een cilinderinhoud van 1798 cc.
Dit voertuig heeft een continu vermogen van 18 kW (25 PK).
De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 3.80 liter per 100 km en hij weegt 1355 kg. De wegenbelasting bedraagt € 216.- per kwartaal.
Om teleurstelling te voorkomen verzoeken wij u vriendelijk even vooraf contact met ons op te nemen voor deze auto, aangezien wij veel onderweg zijn.
Op onzinbiedingen wordt er niet gereageerd!
Als autohandel verkopen wij gebruikte dealer- & particuliere auto's tegen handelsvoorwaarden.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Inruil mogelijk
Koffie staat voor u klaar!
Openingstijden:
maandag 09:00-18:00
dinsdag 09:00-18:00
woensdag 09:00-18:00
donderdag 09:00-18:00
vrijdag 09:00-18:00
zaterdag 10:00-17:00
Autobedrijf Lelycars
Kempenaar 03-16
8242 BD Lelystad
Gsm : 06-42922292
Whatsapp : 06-42922292
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.