Bouwjaar | 23-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.130 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
€ 6.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-03-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 101.130 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van der Krogt |
Contactpersoon | A.A.M. van der Krogt |
Adres | De Vierde Hoeve 31 |
Postcode | 2676 CP |
Plaats | Maasdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24566786 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanderkrogt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 422 x 176 x 152 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Frisse en goed rijdende Toyota Auris voorzien van de soepele 1.6 motor. Nieuw in Nederland geleverd en afkomstig van tweede eigenaar. Deze Auris is o.a. voorzien van elektrische ramen, centrale portier vergrendeling, airbags, clima airco, cruise control, mistlampen en metallic. APK geldig tot augustus 2025. Auto is goed onderhouden en klaar voor aflevering. Deze 1.6 motor is uitgerust met een onderhoudsvrije distributieketting. Boekjes en reservesleutels zijn aanwezig. Wij zijn lid van de stichting Nationale Auto Pas. Vraag naar de inruilmogelijkheden, elke aankoopkeuring mogelijk. Rijklaarprijs inclusief tenaamstelling, u betaalt GEEN afleveringskosten !!!!! PIN aanwezig. Bezoeken kan vrijwel altijd maar wel op afspraak, graag vooraf even bellen omdat wij niet altijd aanwezig zijn. Vraag ook naar onze VOORDELIGE autoverzekeringen !! Altijd 50 occasions op voorraad !!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.