Bouwjaar | 19-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.364 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
€ 6.495,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.364 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 91 kW (124 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Scherpenzeel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prins Willem Alexanderlaan 1437 |
Postcode | 7312 GB |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26900489 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoscherpenzeel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 190 km/u
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
GVW: 1.240 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Milieu
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Voor een bezoek aan onze showroom, vragen wij u vooraf contact op te nemen met ons verkoopteam.
Zij zijn bereikbaar op nummer 0626900489.
Voor meer foto's gaat u naar onze website: WWW.AUTOSCHERPENZEEL.NL
= Bedrijfsinformatie =
WELKOM BIJ AUTO SCHERPENZEEL
Sinds 2008 is Auto Scherpenzeel een gespecialiseerd bedrijf in verkoop en inkoop van gebruikte auto's, bedrijfsauto's en motorfietsen.
Mocht uw droomauto niet beschikbaar zijn, dan helpen wij u uiteraard in uw zoektocht.
Met onze jarenlange ervaring zorgen wij ervoor dat u uw droomauto kunt rijden.
Naast onze occasions kunt u bij ons terecht voor reparatie, onderhoud, de jaarlijkse beurt of APK,
Ook voor een passend leasevoorstel en verzekering bent u bij ons aan het juiste adres.
Onze passie voor mobiliteit vindt u terug in de kwaliteit van onze voertuigen en service.
Wij nemen graag de tijd voor u, daarom vragen wij u om een afspraak te maken.
Graag tot ziens bij Auto Scherpenzeel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.