Bouwjaar | 19-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.421 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.421 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.398 cc |
Vermogen | 71 kW (97 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Beekman Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leeghwaterstraat 10 |
Postcode | 6827 AP |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21250919 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.beekman-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 422 x 176 x 152 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.225 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.720 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Bel ons voor een proefrit 06-21250919
Export trailer €50,-
Export Drive €150,-
Beekman Auto's is een RDW erkend familiebedrijf. Wij Houden ons bezig met de IN & VERKOOP van gebruikte occasions.
Overschrijven en op naam zetten doen wij bij ons op de zaak 24/7 dus ook in de avonduren!
Geïnteresseerd in een auto.....? Kom vrijblijvend een kijkje nemen, dan zetten wij de koffie voor u klaar!
Graag even bellen voordat u vertrekt, wij zijn namelijk vaak onderweg om de voorraad bij te vullen.
U kunt ons altijd bereiken via de mail, WhatsApp of telefonisch.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Auris | Fleurig grijs
De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.
Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.
Plus
- de enige hybride in zijn soort
- smetteloze afwerkingskwaliteit
- uiterst comfortabel
Min
- onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
- weinig aandacht voor actieve veiligheid
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.
Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.
Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.