Bouwjaar | 01-11-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 393 kW (535 pk) |
€ 49.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 12.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 393 kW (535 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Starcar Outlet Cars |
Contactpersoon | Roy de Jeu |
Adres | Maaseikerweg 155 |
Postcode | 6005 AD |
Plaats | Weert |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0479220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 20306435 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | starcar-outletcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Super deal! Tesla Model Y Performance, 2022. Meerdere auto's op voorraad met verschillende kilometerstanden tussen 5000 km en 20.000 km. 12000 is een gemiddelde kilometerstand. Geleverd op winterbanden, losse zomerbanden inclusief.
achterbank verwarmd, alarm klasse 1(startblokkering), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, audio installatie premium, Autonomous Emergency Braking, bestuurdersairbag, Bluetooth telefoonvoorbereiding, buitenspiegel(s) automatisch dimmend, buitenspiegels elektr. met geheugen, buitenspiegels elektrisch inklapbaar, buitenspiegels verwarmbaar, connected services, dodehoek detectie, electronic climate control, elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen, elektrisch verstelbare stuurkolom met geheugen, Elektronisch Stabiliteits Programma, hoofd airbag(s) achter, hoofd airbag(s) voor, houtafwerking interieur, keyless entry, keyless start, LED mistlampen, lichtmetalen velgen 21", multimedia-voorbereiding, navigatiesysteem full map, oplaadmogelijkheid, panoramadak, passagiersairbag, spraakbediening, voorstoelen verwarmd, zij airbag(s) voor, autopilot,
Mogelijke gebruikersschade aan velgen
Onze prijzen zijn rijklaar, geen verrassingen!
Aan deze getoonde presentatie kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model Y | Y-genwijs
Tesla doet dingen graag anders. Tot de komst van Tesla waren elektrische auto's kleine aandoenlijke voertuigjes voor wereldverbeteraars. Tesla zette daar razendsnelle zakenauto's met meer dan innovatieve techniek tegenover. Toch ontbrak er nog iets in het aanbod van Tesla: een middelgrote SUV. Weet dé specialist op het gebied van elektrische auto's ook hier meerwaarde te bieden?
De Model Y bewijs dat Tesla nog altijd voorop loopt met techniek. De aandrijftechniek is sterk en zuinig met een groot bereik. De ergonomie is doordacht. De bestuurdershulp is ronduit revolutionair.
Plus
- vooruitstrevende techniek
- energiezuinig, snel opladen, groot bereik
- ruim en praktisch
Min
- matig zicht in binnenspiegel / kleine buitenspiegels
- stil, maar concurrentie is nog stiller
- geen hoedenplank (maar wel heel donkere achterruiten)
Conclusie
Tesla onderscheidt zich door razendsnel te innoveren, maar is relatief laat met het introduceren van een middelgrote SUV. Desondanks weet de Model Y zich zeer duidelijk te onderscheiden van het bestaande aanbod. De gevestigde orde bouwt dezelfde SUV's die het altijd bouwde, maar nu met elektrische aandrijving. Tesla daarentegen durft te innoveren op ieder vlak.
Dat begint met de aandrijving. In de prestaties, het energieverbruik, de laadsnelheid en het bereik is merkbaar dat Tesla nog verder is met elektrische aandrijftechniek. Vervolgens innoveert Tesla met de ergonomie, waardoor de Model Y in de dagelijkse praktijk net even praktischer is.
Tenslotte durft Tesla techniek beschikbaar te stellen die zich nog in de experimentele fase bevindt. Wanneer correct en onder de juiste omstandigheden gebruikt, toont Tesla hiermee aan ver voor te lopen met zelfrijdende functies. Voor wie geen deel uit wil maken van Tesla's experimenten is het ook goed nieuws: de functies die voor andere merken geavanceerd zijn, zijn voor Tesla inmiddels eenvoudig en werken daarom sneller, exacter en betrouwbaarder.