Bouwjaar | 14-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 314 kW (428 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 70.250 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 314 kW (428 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EG Xclusive Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Karolingersweg 3-F |
Postcode | 5616 HX |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41772738 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.egx.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 315 kW (428 PK)
Vermogen elektromotor(en): 235 kW (320 PK)
Aandrijving
Actieradius: 400 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 245/45 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 200 x 168 cm
Wielbasis: 297 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.364 kg
Laadvermogen: 657 kg
GVW: 3.021 kg
Accu
Accu: 70 kWh
Accu laden: Type 2, 2-fasen, 11 kW, 66 km actieradius per uur
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 418 km actieradius per uur
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
= Bedrijfsinformatie =
Deze auto is dagelijks bij ons te bezichtigen, binnen in onze verwarmde showroom.
Voor een bezichtiging werken wij uitsluitend op afspraak, dit is ook mogelijk in de avonduren.
Bel voor een afspraak naar: 06-41772738.
Alle voertuigen staan binnen in onze goed verlichte en verwarmde showroom gestald.
Alle auto's worden standaard afgeleverd met geldige APK.
Voor garantiepakketten via AutoTrust of een servicebeurt hebben wij verschillende mogelijkheden, deze kunnen wij per voertuig met u bespreken.
Beperkte inruil tegen handelswaarde mogelijk.
Financiering van het gehele of gedeelte van het aankoopbedrag is mogelijk via o.a. De Autofinancier, Lease.Auto, LeaseBet Auto of een andere financierder naar eigen keuze.
Voor vragen en meer informatie kunt u bellen naar: 06-41772738
Ons bezoekadres is:
EG Xclusive BV
Karolingersweg 3-F
5616 HX Eindhoven
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model X | Het kan dus wél
Het is altijd hetzelfde. Eerst toont een fabrikant een veelbelovend studiemodel vol technische hoogstandjes en revolutionaire ideeën. Maar wanneer die auto daadwerkelijk op de markt komt, is het gedaan met de vernieuwing. De techniek zou nog niet productierijp zijn, de markt zou er nog niet klaar voor zijn of de productie zou te kostbaar zijn. Tesla bewijst dat het wél kan met de Model X.
Wat conventionele fabrikanten niet lukt, lukt Tesla wel. De Model X is namelijk snel en milieuvriendelijk, vernieuwend en bruikbaar, ruim en begeerlijk. En vanaf nu gewoon te koop.
Plus
- krankzinnig snel, superschoon
- uitstekende rijeigenschappen
- vernieuwend
Min
- hoofdsteunen te hard en te laag
- beperkte (been)ruimte achterin
- matige bouwkwaliteit
Conclusie
Na een proefrit met de Tesla Model X lijken alle andere auto's op slag achterhaald. Want de Model X biedt het allemaal: vleugeldeuren, een panoramische voorruit, tot zeven zitplaatsen, een futuristisch ontwerp, de beste automatische piloot van dit moment, een Internet-verbinding, een uitmuntend weggedrag, een hoog aanhangergewicht, vierwielaandrijving, een oorstrelend audiosysteem, de prestaties van een sportwagen, een (directe) uitstoot van nul, minimale gebruikskosten en maximaal belastingvoordeel ("bijtelling").
Toch is de Model X geen perfecte auto. Gezien de stevige prijs, ontbreekt het gevoel van weldaad. De gebruikte materialen, de bouwkwaliteit en enkele ergonomische missers verraden dat Tesla een jong merk is. Wanneer dat echter wordt afgezet tegen de vele voordelen, is er maar één conclusie mogelijk: het kan dus wél!