Bouwjaar | 15-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.862 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 306 kW (417 pk) |
€ 36.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.862 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 306 kW (417 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Douwes |
Contactpersoon | Bert Douwes |
Adres | Azieweg 9 |
Postcode | 9407 TC |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 342930 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageautodouwes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 307 kW (417 PK)
Vermogen elektromotor(en): 450 kW (612 PK)
Aandrijving
Actieradius: 542 km
Asconfiguratie
Bandenmaat voor: 255/45 R20
Bandenmaat achter: 275/45 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 227 x 168 cm
Wielbasis: 297 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.433 kg
Laadvermogen: 646 kg
GVW: 3.079 kg
Max. trekgewicht: 2.250 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 100 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 97 km actieradius per uur, compleet vol in 27 uur en 46 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 395 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,450184501845 kWh/100km
Energielabel: A
Staat
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Keurige Tesla Model X 100D
- Origineel Nederlands + NAP
- 1e eigenaar
- Trekhaak
Meer foto's volgen!
= Bedrijfsinformatie =
Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekst fouten voorbehouden.
Vanaf 30-09-2024 zijn wij verhuisd naar de Azieweg 9 in Assen !
Inruil?
Wij maken graag een reëel inruilvoorstel op uw huidige auto , stuur hiervoor een e-mail of Whatsapp met de volgende gegevens: kenteken, kilometerstand, foto's en eventuele bijzonderheden.
Financieren of Leasen?
Bij Vakgarage Douwes werken wij met verschillende partijen samen, zodat we hierbij de zakelijke en particuliere klant goed kunnen helpen bij het vinden van een passende financiering of lease!
Reserveren?
Wij reserveren alleen na aanbetaling, het is verstandig om voor vertrek contact op te nemen zodat u weet dat het desbetreffende voertuig nog beschikbaar is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model X | Het kan dus wél
Het is altijd hetzelfde. Eerst toont een fabrikant een veelbelovend studiemodel vol technische hoogstandjes en revolutionaire ideeën. Maar wanneer die auto daadwerkelijk op de markt komt, is het gedaan met de vernieuwing. De techniek zou nog niet productierijp zijn, de markt zou er nog niet klaar voor zijn of de productie zou te kostbaar zijn. Tesla bewijst dat het wél kan met de Model X.
Wat conventionele fabrikanten niet lukt, lukt Tesla wel. De Model X is namelijk snel en milieuvriendelijk, vernieuwend en bruikbaar, ruim en begeerlijk. En vanaf nu gewoon te koop.
Plus
- krankzinnig snel, superschoon
- uitstekende rijeigenschappen
- vernieuwend
Min
- hoofdsteunen te hard en te laag
- beperkte (been)ruimte achterin
- matige bouwkwaliteit
Conclusie
Na een proefrit met de Tesla Model X lijken alle andere auto's op slag achterhaald. Want de Model X biedt het allemaal: vleugeldeuren, een panoramische voorruit, tot zeven zitplaatsen, een futuristisch ontwerp, de beste automatische piloot van dit moment, een Internet-verbinding, een uitmuntend weggedrag, een hoog aanhangergewicht, vierwielaandrijving, een oorstrelend audiosysteem, de prestaties van een sportwagen, een (directe) uitstoot van nul, minimale gebruikskosten en maximaal belastingvoordeel ("bijtelling").
Toch is de Model X geen perfecte auto. Gezien de stevige prijs, ontbreekt het gevoel van weldaad. De gebruikte materialen, de bouwkwaliteit en enkele ergonomische missers verraden dat Tesla een jong merk is. Wanneer dat echter wordt afgezet tegen de vele voordelen, is er maar één conclusie mogelijk: het kan dus wél!