Bouwjaar | 19-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.805 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 306 kW (417 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-09-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.805 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 306 kW (417 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goedman Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zijde 450 |
Postcode | 2771 GA |
Plaats | Boskoop |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 215111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goedmanautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 307 kW (417 PK)
Vermogen elektromotor(en): 90 kW (122 PK)
Aandrijving
Actieradius: 467 km
Asconfiguratie
Bandenmaat voor: 255/45 R20
Bandenmaat achter: 275/45 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 200 x 168 cm
Wielbasis: 297 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.433 kg
Laadvermogen: 646 kg
GVW: 3.079 kg
Accu
Accu: 90 kWh
Accu laden: Type 2, 2-fasen, 11 kW, 60 km actieradius per uur
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 379 km actieradius per uur
Interieur
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,271948608137 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
= Bedrijfsinformatie =
Wij als Goedman automotive doen geen online taxaties, zowel per mail als via de marktplaats app. Als u geïnteresseerd bent in een van onze auto's dan zijn wij telefonische bereikbaar tijdens onze openingstijden.
De inhoud van deze website is voor algemene informatie. Deze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Ondanks de constante zorg en aandacht die wij besteden aan de inhoud van deze website is het mogelijk dat de informatie die op deze website wordt gepubliceerd onjuist en/of onvolledig is. Hoewel wij ons inspannen om de informatie op de website zo juist, volledig en actueel mogelijk te laten zijn, worden de beschikbaarheid, juistheid, volledigheid en actualiteit van deze informatie niet gegarandeerd. Wij en aan haar gelieerde werkmaatschappijen zijn dan ook niet aansprakelijk voor schade die zou kunnen ontstaan door het bezoek en gebruik van deze website dan wel van de daarop gepubliceerde informatie. Aan de inhoud van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model X | Het kan dus wél
Het is altijd hetzelfde. Eerst toont een fabrikant een veelbelovend studiemodel vol technische hoogstandjes en revolutionaire ideeën. Maar wanneer die auto daadwerkelijk op de markt komt, is het gedaan met de vernieuwing. De techniek zou nog niet productierijp zijn, de markt zou er nog niet klaar voor zijn of de productie zou te kostbaar zijn. Tesla bewijst dat het wél kan met de Model X.
Wat conventionele fabrikanten niet lukt, lukt Tesla wel. De Model X is namelijk snel en milieuvriendelijk, vernieuwend en bruikbaar, ruim en begeerlijk. En vanaf nu gewoon te koop.
Plus
- krankzinnig snel, superschoon
- uitstekende rijeigenschappen
- vernieuwend
Min
- hoofdsteunen te hard en te laag
- beperkte (been)ruimte achterin
- matige bouwkwaliteit
Conclusie
Na een proefrit met de Tesla Model X lijken alle andere auto's op slag achterhaald. Want de Model X biedt het allemaal: vleugeldeuren, een panoramische voorruit, tot zeven zitplaatsen, een futuristisch ontwerp, de beste automatische piloot van dit moment, een Internet-verbinding, een uitmuntend weggedrag, een hoog aanhangergewicht, vierwielaandrijving, een oorstrelend audiosysteem, de prestaties van een sportwagen, een (directe) uitstoot van nul, minimale gebruikskosten en maximaal belastingvoordeel ("bijtelling").
Toch is de Model X geen perfecte auto. Gezien de stevige prijs, ontbreekt het gevoel van weldaad. De gebruikte materialen, de bouwkwaliteit en enkele ergonomische missers verraden dat Tesla een jong merk is. Wanneer dat echter wordt afgezet tegen de vele voordelen, is er maar één conclusie mogelijk: het kan dus wél!