Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 284 kW (387 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 140.200 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 284 kW (387 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Corsten BV |
Contactpersoon | Bart Corsten |
Adres | Mariastraat 64 |
Postcode | 5738 AK |
Plaats | Mariahout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 422176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocorsten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2015 - mei 2016
Technische informatie
Koppel: 525 Nm
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.056 kg
Laadvermogen: 544 kg
GVW: 2.600 kg
Accu
Accu: 70 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 49 km actieradius per uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 470 km actieradius per uur
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 217 kWh/100km
geen free superchargen
Kijk naar de zelfbewuste vormgeving. Ontdek de vernieuwende technologie aan boord. De Tesla Model S is een unieke elektrische auto. Fiscaal aantrekkelijk is de elektromotor, waarmee u niet alleen stil maar ook uitermate pittig kunt rijden. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bediende ramen en in delen neerklapbare achterbank.
Het audio-installatiesysteem is gecombineerd met het full map navigatiesysteem en biedt volop entertainment en routeinformatie. De hoge, eigentijdse kwaliteit wordt geleverd door bluetooth en natuurlijk DAB+. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Op de plaats van bestemming helpen de parkeersensoren voor en achter u om gemakkelijk en schadevrij in te parkeren. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen.
Wilt u ook elektrisch rijden? Bel ons dan nu voor een proefrit.
= Bedrijfsinformatie =
Prijs is een meeneemprijs; Kijk voor meer informatie, foto's, en onze actuele voorraad op onze site: www.autocorsten.nl of neem telefonisch contact met ons op; 0499-422176. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven, fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die Uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Auto Corsten sluit iedere aansprakelijkheid voor de in deze advertentie verstrekte informatie uitdrukkelijk uit. Auto Corsten is officieel Opel dealer, Vakgarage en Bovag erkend bedrijf sinds 1972.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.