Tesla Model S 85 Base Tech-Pack Sound-Studio-Package [ 3-Fase ] INCL-BTW FREE-SUPERCHARGING PANO | KEYLESS | VOLLEDER | NAVI-FULLMAP | FULL-LED | CAMERA | DAB | CRU

€ 23.945,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-09-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 181.434 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 270 kW (368 pk)

Tesla Model S 85 Base Tech-Pack Sound-Studio-Package [ 3-Fase ] INCL-BTW FREE-SUPERCHARGING PANO | KEYLESS | VOLLEDER | NAVI-FULLMAP | FULL-LED | CAMERA | DAB | CRU


€ 23.945,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 181.434 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 270 kW (368 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haverkamp Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling Verkoop
Adres Woudweg 7
Postcode 7395 SH
Plaats Teuge
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haverkamp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: aug. 2013 - jan. 2015
Referentienummer: 04100634542881

Technische informatie
Koppel: 440 Nm

Aandrijving
Actieradius: 460 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.075 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 2.590 kg

Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 85 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 63 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 43 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 395 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 34 minuten

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 23,6 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2

Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 03:30
Bruikbare accucapaciteit: 80.75 kWh
Ingeschatte actieradius: 322 km
Ingeschat verbruik: 25.08 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 321 km
Actieradius praktijk winter: 266 km
Verbruik praktijk zomer: 25.15 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 30.37 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 181 kWh/100km

U voelt de onbeperkte kracht van elektrische aandrijving, elke keer als u op weg gaat met deze Tesla Model S. Het is een auto uit 2014, hij heeft 181434 kilometer gelopen. Gas geven is er met de elektromotor niet meer bij. Stil snelheid maken wel! De krachtige motor geeft deze Tesla uitstekende prestaties. Het interieur baadt in daglicht dankzij het elektrisch bediende glazen panoramadak. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Het audio-installatiesysteem is gecombineerd met het full map navigatiesysteem en biedt volop entertainment en routeinformatie. De hoge, eigentijdse kwaliteit wordt geleverd door bluetooth en natuurlijk DAB+. Of het buiten nu warm is of koud, dankzij automatische airconditioning is het binnen altijd behaaglijk. Achter het stuur van deze Tesla bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Op de plaats van bestemming zijn het de parkeersensoren voor en achter die u assisteren bij het inparkeren. Niet te snel, niet langzaam ma

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?

Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.

Autotest | Tesla Model S Hoe ouder hoe beter?

De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.

Plus

  • sensationeel snel, nul uitstoot
  • doordachte ergonomie
  • de techniek van morgen, nu beschikbaar

Min

  • (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
  • onhandig groot
  • geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto

Conclusie

Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.

Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.

Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.

Deel deze advertentie